تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد جشن عقد و عروسی است که می خواهد به بهترین شکل برگزار شود. برای با شکوه برگزار شدن این مراسمات نیاز است که باغ تالاری مناسب با برخورداری از امکانات متعدد را رزرو کنید. ضمن آنکه باغ تالار برای مراسمات دیگری چون تولد و همایشات نیز استفاده می شود، اما بیشتر کاربرد آن برای برگزاری مراسمات عقد و عروسی است. در روز عروسی تمامی افراد تمایل دارند از جشن نهایت لذت را ببرند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تمامی خدمات و کارهای لازم مجلس را به تیم تشریفاتی مجرب بسپارید.

ویژگی های گران ترین باغ تالار تهران

رزرو باغ عروسی برای برگزاری مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب آن باید پارامترهایی را در نظر بگیرید. برخی از این باغ ها هزینه بالایی داشته و اما نه فضای مناسبی دارد و نه خدمات ویژه ای ارائه می دهند. ویژگی های مهمی که گران ترین باغ تالار باید داشته باشد، عبارتند از:

گران ترین باغ تالار تهران
گران ترین باغ تالار تهران

باغ عروس باید تعداد بالایی مهمان را پذیرا بوده و برای آن ها بهترین امکانات را فراهم کند. عروس و داماد باید با توجه به تعداد مهمانانی که دارند، باغ تالارهایی را که ظرفیت پذیرش را دارند، انتخاب کنند. اگر تعداد مهمانان کم است، بهتر است برای حفظ نظم و پذیرایی بهتر تالار کوچکتری انتخاب شود.

لوکیشن باغ تالار از اهمیت بالایی برخوردار است. گران ترین باغ تالارها بدون شک در بهترین لوکیشن تهران واقع شده اند. بدون شک باغ تالاری که در منطقه شمال تهران قرار دارد نسبت به باغ تالار منطقه غرب و یا شرق تهران هزینه بالاتری دارد. معماری داخلی و بیرونی این باغ ها بی نظیر بوده و باعث جذب بسیاری از افراد می شود.

محیطی را انتخاب کنید که دسترسی مهمانان به آن راحت بوده و شرایط آب و هوایی خوبی داشته باشد. باغ را در فاصله خیلی دور از شهر انتخاب نکنید، شاید برخی برای رفت و آمد مشکل داشته باشند.

این گونه باغ تالار ها باید بهترین امکانات و خدمات را برای عروس و داماد و مهمانان فراهم کنند. تجهیزاتی که این تالار باید داشته باشد، شامل سفره عقد زیبا، جایگاه مناسب و عالی برای عروس و داماد، نورپردازی خاص، سیستم صوتی مناسب، تزیینات عالی، گل آرایی شیک، فرش قرمز برای ورود عروس و داماد و… می شود. علاوه بر این موارد باید خدمات رفاهی چون سرویس بهداشتی مناسب و تمیز، آسانسور، وسیله ایاب و ذهاب مناسب و… برای مهمانان محیا شده باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک تالار گران قیمت باید داشته باشد، تنوع منو غذایی و کیفیت بالای آن است. معمولاً به صورت سلف سرویس، دیس پرس و تک سرویس پذیرایی انجام می شود که انتخاب آن به بودجه ای که می خواهید صرف کنید، بستگی دارد. دورچین، سالاد، دسر و… همگی طبق سلیقه شما با بالاترین کیفیت برای مهمانان آماده می شود.

باغ تالار هایی که گران بوده و هزینه بالایی برای یک شب می گیرند، مسلماً باید بسته به فصلی که مراسم برگزار می شود، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب را برای مهمانان خود در نظر بگیرند. باید تهویه مناسب در سالن آن ها وجود داشته باشد تا در هنگام شلوغی مهمانان راحت بوده و اذیت نشوند؛ همچنین بایستی سیستم سرمایشی و گرمایشی آن مناسب با فضا بوده و جوابگو باشد.

از مهم ترین ویژگی هایی باغ تالار گران محیا کردن فضایی مناسب به عنوان پارکینگ برای مهمانان است. متناسب با گنجایش باغ پارکینگ باید ظرفیت ماشین را داشته باشد.

نکات مهم در انتخاب گرانترین باغ تالار تهران

در انتخاب گرانترین باغ تالار باید به یکسری نکات توجه کنید. ظرفیت باغ را با توجه به تعداد مهمانانی که دارید، انتخاب کنید. مکان مورد نظر را از نظر بهداشت بررسی کنید تا مشکلی وجود نداشته باشد. نمونه کار آن را در خدمات مختلف مشاهده کنید که آیا طبق سلیقه شما است؟ کیفیت غذا هایی که در منوی آن است، را بررسی کنید. قرارداد را به صورت رسمی بسته تا خیالتان راحت باشد که در تاریخ مورد نظر باغ تالار برای شما رزرو شده است. توجه کنید که بسته به امکاناتی که انتخاب می کنید، شاید نیاز به پرداخت هزینه بیشتری باشد.

گران ترین باغ تالار تهران
گران ترین باغ تالار تهران

چگونگی رزرو کردن گران ترین باغ تالار

مراجعه به مجموعه تشریفات مجالس ژوان بهترین راه برای رزرو باغ تالار است. مراکز تشریفات عروسی می توانند به شما کمک کنند تا طبق هزینه و چیزی که می خواهید، یک تالار مناسب پیدا کنید. این مجموعه ها با باغ تالارها، عمارت ها و تالار ها قرارداد داشته و به این ترتیب می توانند راحت تر و با هزینه ای کمتر مکان دلخواه شما را برای شما فراهم کنند. گاهی این مجموعه ها تخفیفاتی نیز برای مشتریان خود درنظر می گیرند و با ارائه خدمات بیشتر به برگزاری هر چه بهتر مراسم کمک می کنند. لازم به ذکر است که از شش ماه قبل از مراسم باید تاریخ دقیق آن را مشخص کرده و باغ تالار مناسب خود را انتخاب کنید. معمولاً در آخر هفته ها و مناسبت های مختلف تالار زودتر پر شده و جای خالی به سختی پیدا می شود؛ بنابراین بهترین کار رزرو از چندین ماه قبل است. ضمن آنکه باید کار های خود را طوری برنامه ریزی کنید که در آن بازه زمانی کار دیگری نداشته باشید.

ژوان ارائه دهنده تشریفات مجالس

این مجموعه خدمات مجالس را به نحو احسن برگزار کرده و طبق سلیقه و بودجه ای که دارید، بهترین امکانات را برایتان فراهم می کند. از جمله خدمات این مجموعه می توان به دیزاین فضا، عکسبرداری و فیلمبرداری عالی از مراسم، گل آرایی، بادکنک آرایی، پذیرایی توسط تیم خبره اشاره کرد. ژوان با برخورداری از تیم مجرب و آموزش دیده همواره در تلاش است تا مراسمات شما را به نحو احسن برگزار کند. برای رزرو گران ترین باغ تالار تهران تمامی نکاتی که در این مطلب بیان شد، را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان