خدمات آتش بازی

آتش بازی یک برنامه جذاب و هیجان انگیز است؛ که در مناسبت های شاد و مفرحی چون جشن تولد، جشن عروسی، سالگرد ازدواج و…انجام می شود. قطعاً عروس و دامادهایی که قصد برگزاری یک مراسم باشکوه، هیجان انگیز و کم نظیر را دارند، آتش بازی و نورآرایی را در صدر آیتم های مراسم عروسیشان خود قرار می دهند.
با توجه به اینکه امروزه بسیاری از زوجین خواستار برگزاری یک مراسم به یاد ماندنی، با برنامه های متنوع و پرهیجان هستند؛ لازم است تا آشنایی بیشتری درباره برنامه های شب عروسی داشته باشند. در ادامه این مطلب شما را با انواع برنامه های آتش بازی و بهترین تیم برای مدیریت و اجرای این برنامه هیجان انگیز آشنا می کنیم.

اهمیت آتش بازی

بلافاصله بعد از معرفی برنامه ها توسط تیم تشریفات، ممکن است این سوال برای زوج های جوان ایجاد شود که آتش بازی چه اهمیتی برای مراسم آن ها دارد؟ متاسفانه شرایط اقتصادی اغلب مردم جامعه به گونه ای نیست که بتوانند هزینه های هنگفتی را برای مراسم عروسی پرداخت کنند؛ به همین علت با حذف برخی از برنامه های عروسی، سعی می کنند تا هزینه های مراسم عروسی را کنترل کنند. آتش بازی از آن دسته برنامه هایی است که حذف یا جایگزین کردن آن با برنامه های مفرح دیگر پیشنهاد نمی شود.
آتش بازی معمولاً در زمان شروع رقص، ورودی عروس داماد، پایان جشن و زمان های مختلف دیگر انجام می شود. بنابراین؛ روی تمام صحنه های عکاسی و فیلمبرداری تاثیرگذار می گذارد. به علاوه آتش بازی از بخش های سرگرم کننده جشن عروسی یا تولد است و می تواند در میزان انرژی و هیجان مهمانان شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد. پیشنهاد می شود تا حداقل یک برنامه آتش بازی زیبا در زمان رقص یا ورودی اجرا کنید؛ تا بتوانید جشن زیباتری را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

آتش بازی ژوان
خدمات آتش بازی ژوان

انواع آتش بازی برای مراسم عروسی

زوج های جوانی که قصد دارند شب به یاد ماندنی خود را با برنامه های آتش بازی جذاب تر کنند؛ بهتر است با انواع مختلف این برنامه آشنا شوند. زوجین بسته به شرایط مالی، علاقمندی و همچنین نوع تالاری یا باغ عروسی خود، می توانند همه یا چند نوع از این برنامه های آتش بازی را در جشن عروسیشان اجرا کنند. انوع آتش بازی مراسم عروسی عبارتند از:

آتش بازی مراسم عروسی به صورت گرم برای زوجینی که مراسم خود را در باغ عروسی یا فضای باز برگزار می کنند، مناسب است. در این روش آتش واقعی با استفاده از فیتیله و گوگرد روشن می شود. بنابراین؛ می توان آتش بازی به صورت گرم را کمی خطرناک دانست. البته اگر اجرای آتش بازی توسط تیم حرفه ای و باتجربه ای انجام شود، مشکل خاصی ایجاد نمی کند. آتش بازی به صورت گرم شامل انواع آبشار و نورافشانی آسمانی می شود. این دو نوع آتش بازی با فاصله دوری از عروس و داماد و مهمانان انجام می شود؛ تا حادثه ای مهمانان را تهدید نکند.

آتش بازی مراسم عروسی به صورت سرد نسبت به آتش بازی به صورت گرم از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه احتمال آتش سوزی در این روش وجود ندارد. به علاوه محدودیت استفاده از آتش بازی سرد، کمتر از آتش بازی گرم است. این نوع آتش بازی را حتی می توان در نزدیکی مهامانان، عروس و داماد و همینطور داخل فضای تالار یا سالن عروسی اجرا کرد. برای اجرای آتش بازی سرد، معمولاً از دستگاه های خاصی استفاده می شود. این دستگاه ها با استفاده از جریان برق به تولید آتش مصنوعی زیبایی می پردازند. آتش بازی در زمان رقص عروس و داماد و هنگام برش کیک به صورت سرد انجام می شود.

معرفی بهترین گروه آتش بازی مراسم عروسی

در مطلب فوق به بررسی انواع آتش بازی مراسم عروسی پرداختیم. آتش بازی از برنامه هایی است که امکان اجرای آن در زمان ورود عروس و داماد، رقص عروس و داماد، پایان جشن عروسی، هنگام بریدن کیک و…انجام می شود. در حال حاضر نگرانی از بابت خطرات آتش بازی گرم و هزینه های اجرای این برنامه باعث شده است بسیاری از عروس و دامادها با وجود علاقه زیادی که به این پارت از جشن عروسی دارند، از انجام آن صرف نظر کنند.
با سپردن برنامه آتش بازی به گروه هایی که خدمات مجالس و تشریفات عروسی را به بهترین شکل انجام می دهند؛ می توانید خیال خود را از بابت خطرات این برنامه آسوده کنید. تشریفات مجالس ژوان یکی از مجموعه های متخصص و حرفه ای در زمینه انجام تشریفات عقد، تشریفات عروسی و تولد است؛ که با معرفی نیروهای متخصص برای آتش بازی و سایر برنامه های مراسم عروسی، جشن شما را با مدیریت اصولی خود به بهترین نحو برگزار می کند.
اگر درباره خدمات مجالس و تشریفات عروسی با ابهامی همراه هستید؛ می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات درج کنید. کارشناسان ما در گروه تشریفات مجالس ژوان در زمان مناسب سوالات شما را به صورت تخصصی و جامع پاسخ می دهند.

آتش بازی های حرفه ای  و متناسب با تم رنگی مجلس در تشریفات مجالس ژوان.

آتش بازی مراسم عروسی
آتش بازی مراسم جشن تولد
آتش بازی مراسم عقد
آتش بازی اطراف ماشین عروس
آتش بازی حرفه ای مجالس شما

تشریفات مجالس ژوان