قطعاً همه شما با اهمیت موزیک و دی جی در جشن هایی چون عروسی و تولد آشنا هستید. تنها حضور یک دی جی خوب و موزیک های شاد است، که می تواند باعث هیجان انگیز شدن فضای این جشن ها شود. بنابراین؛ تمام کسانی که می خواهند مراسم آن ها مفرح و پرهیجان برگزار شود؛ باید یک گروه موزیک با تجربه و دی جی حرفه ای برای جشن خود استخدام کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک گروه موزیک و دی جی خوب آشنا کنیم.

اهمیت انتخاب موزیک و دی جی خوب برای جشن ها

اغلب افراد به این دلیل به مراسم و جشن های شاد علاقه دارند؛ که می توانند ساعاتی را بدون هیچ دغدغه و فکر ناراحت کننده ای با دوستان و آشنایان خود به شادی سپری کنند. 80 درصد شادی و انرژی فضای جشن به دی جی و موزیک هایی که او برای مهمانان پخش می کند، بستگی دارد. انتخاب موزیک متناسب با شرایط سنی و نوع جشن تنها از عهده یک دی جی خوب بر می آید.
بنابراین؛ در قدم اول پیشنهاد می شود تا یک دی جی خوب و حرفه ای برای مراسم شادی انتخاب شود. به علاوه مدیریت تالار، باغ و زمانبندی پارت های مختلف یک جشن مانند زمان ورود عروس و داماد، رقص عروس و داماد، رقص مهمانان، پذیرایی از مهمانان و… برعهده دی جی است. انتخاب یک دی جی خوب باعث می شود تا تمام پارت های یک مراسم در زمان مناسب خود برگزار شوند و در باغ عروسی یا سالن برگزاری جشن، همه کارها روی نظم باشد.

ویژگی های دی جی خوب برای مراسم عروسی و تولد

کسانی که وظیفه انجام خدمات مجالس یا تشریفات عروسی و تولد را برعهده دارند، به اهمیت موزیک و دی جی واقف هستند. در همین راستا تلاش می کنند تا با گروه با تجربه و خستگی ناپذیری که در زمینه انتخاب آهنگ دارای خلاقیت بالایی هستند، قرارداد بندند. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه می توان بدون کمک گروه تشریفات تولد یا عروسی، دی جی خوبی را برای مراسم انتخاب کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گروه موزیک و دی جی خوب دارای ویژگی هایی است؛ که با دانستن آن ها می توانید برای انتخاب بهترین آن ها اقدام ‌کنید. این ویژگی ها عبارتند از:
1. یک دی جی خوب در شرایط مختلف خونسردی خود را حفظ می کند و کنترل مراسم را در دست می گیرد.
2. مهم ترین ویژگی یک دیجی خوب، این است که بتواند بهترین موزیک ها را برای جشن یا مراسم موردنظر انتخاب کند.
3. یک دی جی خوب باید این توانایی را داشته باشد که موزیک ها را برحسب شرایط جشن و رده سنی مهمانان، در زمان مناسبی منتشر کند.
4. دی جی توانا و با تجربه از قدرت تشخیص و فهم بالایی برخوردار است و با بررسی وضعیت مراسم، تلاش می کند تا جو مناسبی را در باغ عروسی یا تالار ایجاد کند. برای مثال اگر مهمانان یک جشن از انرژی بالایی برخوردار نبودند؛ دی جی می تواند با گذاشتن آهنگ های شاد و هیجان انگیز، آن ها را ترغیب به شاد بودن و رقصیدن کند.
5. گروه موزیک و دی جی خوب دارای یک ویژگی فاحش هستند؛ آن هم برخورد عالی و رفتار مناسب با مهمانان و مدیریت تشریفات مجالس است. باید به این موضوع توجه شود که اگر دی جی برخورد مناسبی با مهمانان و مدیر تشریفات عروسی نداشته باشد، مراسم به درستی برگزار نمی شود.

انتخاب بهترین موزیک و دی جی با تشریفات مجالس ژوان

در مطلب فوق به بررسی اهمیت موزیک و دی جی خوب پرداختیم. دانستیم که انتخاب موزیک و دی جی خوب تا اندازه می تواند روی انرژی مهمانان و گرم شدن فضای جشن تاثیرگذار باشد. همچنین این موضوع را بیان کردیم که انتخاب یک دی جی خوب می تواند در نظم و مدیریت بهتر مراسم عروسی، عقد و تولد نقش بسزایی داشته باشد. اگر به دنبال یک گروه موزیک و دی جی حرفه ای برای مراسم خود هستید؛ کافیست تا این کار را به گروه تشریفات مجالس ژوان بسپارید.
این مجموعه تشریفات عقد، عروسی و انواع مناسبت ها را با مدیریت درست و به بهترین نحو انجام می دهد. کافیست تا برای انتخاب موزیک و دی جی خوب با کارشناسان تیم تشریفات مجالس ژوان تماس حاصل کنید. کارشناسان و مشاوران این تیم متخصص به دلیل آشنایی با انواع خدمات عروسی و تجربه چندین ساله در برگزاری مناسبت های مختلف، شما را برای انتخاب بهترین گروه موزیک و دی جی راهنمایی می کنند.

 

گروه کامل موزیک NORMAL7.000.000 تومان
گروه کامل موزیک VIP13.000.000 تومان
گروه کامل موزیک LUXURY30.000.000 تومان
DJ به همراه سیستم صوت5.000.000 تومان
DJ به همراه سیستم صوت و تونبا8.000.000 تومان
DJ به همراه تونبا،نمایشگر،خواننده11.000.000 تومان
ساز و نوازنده (کیبورد،ویالون،گیتار،پیانو و….)2.000.000 تومان
پیست رقص LED4.000.000 تومان
نمایشگر LED4.000.000 تومان
نور پردازی NORMAL5.000.000 تومان
نور پردازی LUXURY10.000.000 تومان

 

موزیک و دی جی حرفه ای در تشریفات مجالس ژوان

موزیک مراسم عروسی
موزیک مراسم جشن تولد
موزیک مراسم عقد
موزیک حرفه ای مجالس شما

تشریفات مجالس ژوان