تشریفات عقد در تهران – سالن عقد لاکچری در تهران – تالار عقد تهران

سالن عقد تشریفات

تشریفات مجالس ژوان در غرب و شمال غرب تهران بهترین و زیباترین سالن عقد را دارد که پذیرای شما عزیزان می باشد.

ژوان به عنوان بهترین تشریفات عقد در تهران در بین مردم شناخته شده و پیام های رضایتمندی شما گویای کیفیت بالای خدمات ما می باشد.

اگر به دنبال سالن عقد لاکچری هستید،تشریفات ژوان دارای ۳ سالن عقد خاص واقع در شمال غرب تهران با منوی ویژه و پکیج پذیرایی (ناهار، شام) آماده ارائه خدمات می باشد.

جهت هماهنگی برای بازدید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۲۷۲۳۷۸۸

هر ۳ سالن موجود در شمال ،غرب و شرق تهران و همچنین پونک دارای ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۵۰ میهمان، پارکینگ اختصاصی، گل آرایی لاکچری،عمارت،فضای منحصر به فرد و جذاب عروس و داماد،عقد لاکچری در فضای باز،آتش بازی، نورآرایی مدرن،سرو پکیج پذیرایی اختصاصی و ویژه میهمانان و … می باشند.

عقد آریایی و عقد تشریفاتی

دیزاین و چیدمان سفره عقد را میتوانید از میان مدل های ژورنالی انتخاب نمایید. همچنین میتوانید مدل مورد نظر سفره عقد خود را ارائه نموده تا تیم ما برای شما اجرا کنند.

تیم دیزاین و دکوراسیون ژوان متشکل از بهترین ها و مجرب ترین ها هستند و انواع دکوراسیون و دیزاین اروپایی، سنتی، کلاسیک را برای شما انجام میدهند.

بهترین خاطرات خود را با ما ثبت کنید.

عکاسی و فیلم برداری جشن عقد

از خدمات مجالس عکاسی و فیلمبرداری ژوان نیز میتوانید استفاده نموده و بهترین لحظات خود را به بهترین شکل، ثبت نمایید.

برای انتخاب میتوانید از آلبوم دیجیتال تیم عکاسی و فیلمبرداری ما دیدن نموده و مدل درخواستی خود را مشخص و کار را به تیم حرفه ای ما بسپارید و لذت ببرید.

گل‌آرایی لاکچری و شمع‌آرایی جشن عقد

از پکیج دیزاین پیشنهاد میکنیم نمونه های گل آرایی و شمع آرایی تیم ما را مشاهده کنید که قطعا این پکیج را در قرارداد خود ذکر خواهید کرد تا جشن عقد بیادماندنی و زیبای خود را در یادها ثبت نمایید.

از مشورت با تیم دیزاین غافل نشوید و ایده ها و خواسته های خود را بیان کنید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی نموده و اجرای جشن عقد را از صفر تا صد با بالاترین کیفیت به عهده بگیرند و با خیالی آسوده از مراسم عقد ، لذت ببرید.

پکیج پذیرایی جشن عقد

پکیج پذیرایی جشن عقد همچون عروسی می باشد و میتوانید از میان پکیج های خاص و متنوع ما، انتخاب نمایید.

همچنین میتوانید آپشن های موجود در یک پکیج را با مشورت با تیم ژوان تغییر داده و یا کم کنید.

سرو تعداد مدل غذا با انتخاب شما، سرو انواع فینگر فود، سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم، سرو انواع دسر با توجه به فصل از جمله خدمات مجلس عقد می باشد.

در این بین از هدیه ویژه ژوان به عروس و دامادهای عزیز، غافل نشوید.

بسته به نوع انتخاب پکیج، ژوان برای شما هدیه ویژه ای در نظر دارد که به شما تقدیم مینماید.

موزیک و دی جی جشن عقد

از جمله خدمات مجالس ژوان، تیم حرفه ای موزیک و دی جی پرانرژی است که حال و هوای جشن عقد شما را دگرگون میکند و موجب ایجاد فضای شاد و پرانرژی می شود تا میهمانان بیشتر لذت ببرند.

اجرای موسیقی با پیانو با آهنگ انتخابی عروس و داماد

اجرای موسیقی سنتی

موزیک و دی جی

عمارت جشن عقد

عروس و داماد میتوانند از عمارت ژوان استفاده کرده و عکس های خود را در عمارت بگیرند و فیلم های خاص و جالبی داشته باشند. همچنین عروس و داماد میتوانند به همراه ساقدوش های خود در عمارت ، کلیپ خود را بگیرند و از زیبایی منحصر به فرد عمارت استفاده کنند.

تشریفات ژوان برگزاری جشن عقد در فصای باز و در باغ را نیز فراهم آورده تا عروس و دامادهایی که به دنبال فضای متفاوت باغ برای سفره عقد خود هستند، از بهترین های سفره عقد در باغ استفاده نمایند.

سالن عقد ویلایی

تشریفات ژوان دارای چندین سالن عقد ویلایی می باشد که این امکان را فراهم می آورد که میهمانان و عروس و داماد از فضای سالن عقد و همچنین فضای باز باغ بطور همزمان استفاده کنند.

امکانات کلی :
پارکینگ اختصاصی با گنجایش ۲۰۰ ماشین
6 مدل سفره عقد خاص و لاکچری
پذیرایی از مهمانان مراسم عقد، توسط تسم مهمانداران مجرب با زیباترین لباس فرم ، شیلد، ماسک و دستکش
بیش از ۴ مدل پکیج پذیرایی
گل آرایی، نورآرایی، شمع آرایی خاص و منحصر بفرد
فضای باغ لاکچری
آتش بازی

تشریفات مجالس ژوان