تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

نورپردازی عروسی یکی از مهم ترین اقداماتی است که زوجین برای زیباسازی فضای تالار یا باغ عروسی انجام می دهند. برخی از افراد تصور می کنند که نورپردازی تنها به روشنایی محیط کمک می کند؛ اما این تصور کاملاً اشتباه است. وجه مشترک تمام جشن های رویایی و خاص در ایران و همچنین سراسر دنیا، دیزاین فضای جشن با تجهیزات نورپردازی است.

اغلب صاحبان مجالس به دنبال اطلاعاتی در رابطه با قیمت نورپردازی عروسی هستند. لذا ما در این مطلب ضمن بررسی قیمت نورپردازی مراسم عروسی، به توضیح دلیل اهمیت نورپردازی در جشن ها می پردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای محتوا همراه ما باشید.

دلیل اهمیت نورپردازی مراسم عروسی چیست؟

یکی از کارهایی که می تواند باعث بالاتر رفتن سطح کیفیت مراسم جشن در تالارها و باغ های عروسی شود، نورپردازی فضای جشن است. نورپردازی پیست رقص و فضای جشن در کنار گل آرایی، شمع آرایی و دیزاین محیط عروسی کمک می کند تا یک شب بی نظیر و متفاوت برای شما رقم بخورد. نورپردازی مراسم عروسی نه تنها در زیبایی محیط، بلکه در زیباتر شدن عکس و فیلم نقش ویژه ای دارد.

قیمت نورپردازی عروسی
قیمت نورپردازی عروسی

تنها چیزی که از یک مراسم عروسی و سایر جشن ها به جای می ماند؛ عکس و فیلم است. هرچه قدر محیط جشن با تجهیزات نورپردازی پیشرفته تر و متفاوت تری دیزاین شده باشد؛ کیفیت عکس و فیلم بالاتر می رود. به علاوه انرژی مهمانان و همکاری آن ها با گروه موزیک برای شاد کردن مجلس، ارتباط مستقیمی با نورپردازی سالن دارد. استفاده به موقع از این تجهیزات باعث می شود تا سطح هیجان مهمانان در زمان رقص و شادی افزایش پیدا کند و آن ها اوقات خوب و لذت بخشی را در مراسم شما تجربه کنند.

قیمت نورپردازی عروسی چگونه تعیین می شود؟

تعیین قیمت نورپردازی عروسی بر اساس پارامترهای مختلفی انجام می شود. نورپردازی سالن عقد و عروسی با تجهیزات مختلفی انجام می شود؛ چنانچه کیفیت و عملکرد تجهیزات به کار رفته در تالار برای نورپردازی سالن عروسی بالاتر و بهتر باشد؛ به همان اندازه قیمت نورپردازی عروسی افزایش پیدا می کند.

به همین دلیل است که هزینه این خدمات در تالارهای مختلف تهران متفاوت است. علاوه بر کیفیت، محل نورپردازی و تعداد تجهیزات بکار رفته در مراسم، از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت این نوع تشریفات عروسی هستند. سالن عقد، سالن غذاخوری، سالن رقص، جایگاه عروس و داماد، سالن اصلی، راهرو و ورودی، از جمله بخش هایی هستند که به درخواست صاحبان تالار با تجهیزات مختلف نورپردازی می شوند. اگر قصد دارید تا مقداری از هزینه نورپردازی عروسی را کاهش دهید؛ می توانید در فضاهای کمتری از تجهیزات نورپردازی استفاده کنید.

آیا قیمت نورپردازی برای سالن عروسی با فضای باز و بسته متفاوت است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم؛ بله! قیمت نورپردازی عروسی تا حد زیادی به نوع سالن عقد یا عروسی بستگی دارد. معمولاً تجهیزاتی که برای نورپردازی سالن فضای باز استفاده می شود؛ بسیار بیشتر از تجهیزاتی است که برای سالن عروسی فضای بسته استفاده می شود. صاحبان مراسم موظف هستند تا علاوه بر نورپردازی پیست رقص و جایگاه عروس و داماد، تمام فضای باغ عروسی را برای رفاه حال مهمانان با تجهیزات نورپردازی روشن کنند. در سالن های فضای باز هرچه قدر میزان نورپردازی بخش های مختلف باغ بیشتر باشد، فضای رویایی و زیباتری برای عروس و داماد و مهمانان به ارمغان می آید.

قیمت نورپردازی عروسی
قیمت نورپردازی عروسی

کلام آخر

در این نوشتار به بررسی و برآورد قیمت نورپردازی عروسی پرداختیم. اگر قصد دارید تا با نورپردازی مراسم عروسی یا عقدتان، فضای به یاد ماندنی و زیبایی را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورید؛ می توانید برای اجاره بهترین تجهیزات فیلمبرداری به تیم های تشریفاتی متخصص در حوزه ارائه خدمات مجالس مراجعه کنید. گروه تشریفات مجالس ژوان یک مجموعه متخصص و بنام در حوزه انجام خدمات مجالس عروسی است؛ که به دلیل آشنایی با انواع تشریفات عروسی، بهترین جشن عقد و عروسی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. برای دریافت مشاوره در رابطه با خدمات مجالس عقد و عروسی، از طریق راه های ارتباطی درج شده در آدرس اینترنتی تیم تشریفات مجالس ژوان اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان