تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

 قیمت برگزاری تولد

تشریفات مجالس تولد، کاری است که برای به خوبی پیش رفتن به تیمی متخصص نیاز دارد. برخی افراد علاقه دارند تا جشن تولدهایشان را در باغ برگزار کرده و اهمیت زیادی به نحوه برگزاری آن بدهند. اگر به دنبال آن هستید تا مراسم شما به خوبی و بدون هیچ نقصی انجام شود، باید آن را به تیم خدمات مجالس بسپارید. با گرفتن یک جشن تولد خاص و سوپرایزی عالی، عزیزانتان را خوشحال کرده و اهمیتی که برای شما دارند را به آن ها ثابت کنید. در صورتی که قصد دارید تا پیش از برنامه ریزی تولد، از هزینه برگزاری آن باخبر شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

قیمت تشریفات تولد
قیمت تشریفات تولد

منو پایه تشریفات تولد چیست؟

در باغ عروسی ها هم می توانید جشن تولد برگزار کنید. به طور معمول، منو پایه تشریفات تولد در باغ های مختلف، موارد زیر خواهد بود.
• آبمیوه طبیعی: به طور معمول 3 مدل مختلف آبمیوه طبیعی از جمله هندوانه، موهیتو و شیرموز به صورت نامحدود تا انتهای مراسم در اختیار مهمانان خواهد بود.
• بارتندری: در طی مراسم، انواع کوکتل از جمله پیناکولادا، موهیتو، بلو هاوایی و… همراه با دکور بارتندری موجود است.
• میز تست تیبل: از جمله خوراکی های میز تست تیبل می توانیم به مواردی نظیر مارش ملو، انواع میوه به صورت کوکتل شده، چیپس و پفک، ماست و خیار، انواع فینگر سرد، ۱۰ مورد تنقلات و… اشاره کنیم.
• بادکنک آرایی: بادکنک آرایی با بادکنک پاستیلی و کروم در رنگ بندی های مختلف در دکور مراسم استفاده خواهد شد.
• فینگر فود: از جمله فینگر فودهای موجود در منو پایه می توان به مواردی نظیر قارچ سوخاری، پاچینی، ساتای مرغ، ناگت، رولت کالباس، توپک سیب زمینی و… اشاره کرد.
• سرویس میز و صندلی: سرویس میز و صندلی در طرح پایه از نوع مبل استیل به همراه ظروف لوکس پذیرایی خواهد بود.
• مهماندار: 15 نفر مهماندار با لباس فرمی یکسان به همراه اکیپ ناظرمراسم توسط کنترل از راه دور به وسیله بی سیم در اختیار مهمانان خواهند بود.
• هدایا: از جمله هدایا برای مهمانان می توان به آتش بازی سرد هنگام کیک، شمع آرایی و بار شمع و ولکام نت، اشاره کرد.

روشی برای کاهش دادن هزینه های جشن تولد

درست همانند تشریفات عروسی، روش هایی هم برای کاهش دادن هزینه جشن تولد وجود دارد. فراموش نکنید که مهم ترین درباره برگزاری یک جشن تولد، آن چیزی است که شما دوست دارید. به عنوان مثال، باید بررسی کنید که چه چیزهایی برای شما یا فردی که قصد گرفتن تولد برای او را دارید، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ ممکن است که به دکور یا تمی خاص، علاقه داشته باشید، پس هیچ اشکالی ندارد که در این زمینه، با توجه به مقدار بودجه تان، قدری بیشتر هزینه کنید.
اگر بودجه ای کم در اختیار دارید، به سراغ اینترنت و ایده های نو و تازه آن بروید؛ حتماً راهکارهایی پیدا خواهید کرد که به شما در برگزار کردن تولدی باشکوه و در عین حال کم خرج، کمک کند. مثلاً قادر خواهید بود تا اکثر دکوراسیون را بر پایه بادکنک های مختلف انجام داده یا پخت کیک تولد را خودتان بر عهده بگیرید. مطمئناً قادر خواهید بود تا با کمک اینترنت، کیکی با طراحی شکیل و فوق العاده برای مراسم آماده کنید. به بیانی دیگر، هر چه مسئولیت بیشتری را در قبال برگزاری جشن تولد بر عهده بگیرید، بودجه ای که نیاز به آن دارید، کاهش پیدا می کند.

تشریفات تولد با طراحی تم چگونه است؟

یکی از اصلی ترین مراحل برنامه ریزی برای یک تولد، تصمیم گرفتن در رابطه با تم آن خواهد بود؛ چرا که تنها پس از گرفتن این تصمیم است که می توان برای خرید وسایلی با این تم، اقدام کرد. از جمله مواردی که در زمان انتخاب تم تولد از آن ها کمک می گیرند، می توان به رنگ دلخواه خود فرد، رنگ سال یا رنگ متناسب با سن و سال فرد، اشاره کرد. کاملاً طبیعی است که هر فرد به تمی خاص خود علاقه داشته باشد. فراموش نکنید که پیش از تصمیم برای رزرو تالار برای تولد، برای تم آن تصمیم گرفته و آن را با مدیر مسئول برگزاری مراسم، مطرح کنید.

قیمت تشریفات تولد
قیمت تشریفات تولد

سخن پایانی
در این مطلب، شما را با قیمت تشریفات تولد آشنا کرده و گفتیم که براساس انتظارات و بودجه شما، این هزینه متغییر خواهد بود. اگر به دنبال مجموعه ای عالی برای برگزاری تولد هستید، ما به شما مجموعه تشریفات مجالس ژوان را پیشنهاد می کنیم. تنها کافی است تا درباره منو و تم تولد خود تصمیم گرفته و سپس با کارشناسان ما، تماس بگیرید تا تولدی از هر نظر کامل و بی نقص برای شما تدارک ببینیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان