تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-38rdwd’]

جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم)

جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی

در مقاله قبل در مورد انواع مدل لباس عروس متناسب با فرم بدنی شما سخن گفتیم.حال در این مقاله قصد بررسی جدیدترین مدل لباس عروس را داریم تا در شب عروسی خود به مانند یک پرنسس به خوبی بدرخشید.

در این مقاله سعی بر این شده تا انواع متنوعی از لباس های عروس معرفی گردند تا با هر سلیقه ای متناسب باشد .برجسته ترین مدل هایی که به عنوان آخرین مد لباس عروس معرفی شدند عبارتند از : لباس عروس اورال ،لباس عروس با آستین ،لباس عروس با دامن چین دار ،لباس عروس دکلته ،لباس عروس سنگ دوزی شده ،لباس عروس با شنل و لباس عروس با پاپیون جزو انواعی است که در اروپا مد شده و بعنوان لباس عروس از آن استفاده میگردد.

حال به بررسی این موارد خواهیم پرداخت :

مدل لباس عروس

لباس عروس اورال :

این نوع از لباس عروس یکی از جدیدترین مدل هایی است که شاید در ایران رواج چندانی نداشته باشد .اما هستند کسانی که هرگز نمیخواهند در روند پوشش خود تغییری ایجاد کنند و به همین دلیل در شب عروسی خود نیز از لباس های اورال و کت و شلوار استفاده میکنند.اکثر افرادی که این نوع از لباس عروس را انتخاب میکنند ،بیش تر از زیبایی لباس ،بفکر راحتی آن هستند.

لباس عروس آستین دار :

در دهه های 1970 و ماقبل ان برخی از لباس های عروس همراه با آستین بودند و پس از آن این نوع از لباس ها منسوخ شدند .اما به تازگی آستین در لباس عروس به دنیای مد وارد شده است و طراحان از استایل بوهو استفاده میکنند و آستین هایی از جنس سیلک بر روی انواع لباس عروس بلند و کوتاه دیده میشود.

لباس عروس شنل دار :

استفاده از شنل مدتی است که بر روی لباس عروس استفاده میشود.اما جدیدا سعی بر ان شده که بشکل جدی تری به این رکن از لباس عروس نگاه شود.بدین منظور استفاده از شنل به همراه سنگ دوزی یا با تزئینات زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

لباس عروس دکلته :

لباس های عروس دکلته مدت زیادی مد بود و طی چند سال گذشته از دنیای مد کناره گیی نمود.اما به تازگی این مدل از لباس های عروس وارد دنیای مد شده اند  و استقبال خوبی از آن ها صورت گرفته است.

لباس عروس با پاپیون :

استفاده از پاپیون بر روی لباس عروس نیز به تازگی رواج پیدا کرده است.بدین منظور از پاپیون بر روی کمر و یا آستین ها استفاده میگردد.

لباس عروس با دامن چین دار :

استفاده از این نوع لباس عروس در ایران بسیار مرسوم است.دامن لباس توسط چین های بسیاری که دارد با پف زیادی همراه است.طراحان در این گونه از لباس ها سعی میکنند توسط چین هایی که بشکل A هستند بر برجستگی دامن بیافزایند.

لباس عروس پرنسسی :

لباس عروس پرنسسی مدلی است که امسال بیش از هر مدل دیگری مورد استقبال عروس خانم ها قرار گرفت .این لباس ها با دامن پف دار و ادامه دارش بسیار با سلیقه عروس خانم های ایرانی سازگار است.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان