تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

شب عروسی، یکی از مهم ترین زمان ها در زندگی هر زوج جوان است؛ به همین دلیل، همه افراد می خواهند تا این مراسم را به بهترین نحوه ممکن برگزار کنند. برخی باغ عروسی رزرو کرده و برخی دیگر به تیمی حرفه ای برای تشریفات عروسی مراجعه می کنند؛ اما با وجود صرف هزینه های هنگفت و بالا، بسیاری از این افراد به آن عروسی رویایی و لاکچری که می خواهند، نمی رسند؛ چرا که تیم تشریفاتی مناسبی را برای مدیریت مراسم، انتخاب نکرده اند. اگر می خواهید یک عروسی لاکچری و باشکوه داشته باشید، این مطلب برای شما است.

تشریفات عروسی لاکچری
تشریفات عروسی لاکچری

 

ویژگی تشریفات عروسی لاکچری چیست؟

تشریفات مجالس لاکچری، به شما کمک می کنند تا بهترین مراسم عروسی ممکن را داشته باشید؛ چرا که هر کدام از ویژگی های این تشریفات، به تنهایی می تواند تا سطح شکوه و مجلل بودن مجلس را به مرحله جدیدی وارد کند. اصلی ترین ویژگی تشریفات عروسی لاکچری، مدیریت درست و صحیح مراسم است. اهمیتی ندارد که چقدر برای منو غذا یا تزئینات محیط هزینه کنید. اگر مدیریتی درست مراسم را هدایت نکرده و درست بودن همه چیز اطمینان حاصل نکند، احتمال وجود نقص و اشکال در طی مراسم وجود خواهد داشت.
یکی دیگر از ویژگی های خدمات مجالس لاکچری، کرایه کردن یک خودرو لوکس به عنوان ماشین عروس و تزئین آن است. از دیگر ویژگی های یک عروسی فوق العاده و مجلل می توانیم به مواردی همچون گل آرایی، شمع آرایی، نورپردازی و فیلمبرداری های پیشرفته، اشاره کنیم.

انتخاب آرایشگاه عروس

انتخاب آرایشگاه عروس، یکی از سخت ترین انتخاب های شما در طی برنامه ریزی مراحل عروسی است. سالن زیبایی باید کیفیت کار بالایی داشته و سبک آرایش با سلیقه عروس و بودجه او، همخوانی داشته باشد. خوشبختانه مجموعه تشریفات مجالس ژوان علاوه بر معرفی آرایشگاه مناسب برای عروس، قادر است تا در انتخاب آرایشگاه داماد هم به شما کمک کند. پس از تصمیم گیری در رابطه با آرایشگاه، حال باید به دنبال خرید لباس عروس باشید. در این زمینه هم می توانید روی کمک مجموعه تشریفاتی خود، حساب باز کنید.

در زمان انتخاب تیم تشریفاتی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

از جمله نکاتی که باید در زمان انتخاب تیم تشریفاتی به آن ها توجه داشته باشید، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
• ضروری است تا تیم مورد نظر، جزئیات کاملی از مراسم، روند کارها و مراحل آن را در اختیار شما قرار دهد.
• یک تیم تشریفات حرفه ای، برخوردی مودبانه و دوستانه با شما خواهد داشت.
• ضروری است تا مجموعه مورد نظر، با نیازهای روز آشنا بوده و قادر باشد تا به خوبی به آن ها پاسخ دهد.
• توجه داشته باشید که منوی غذایی عروسی، با سلایق مختلف همخوانی داشته باشد.
• خلاقیت و نورآوری در پیاده سازی رنگ و تم های خاص، در زمان انتخاب تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.
• در زمان بررسی مجلس، به طور خاصی به زمان شارژ کردن غذاها توجه کنید.
• فراموش نکنید که میزان غذای ارائه شده با تعداد مهمان ها هماهنگی داشته باشد.
• دقت کنید که در زمان عقد قرارداد، تمام دعده های تیم تشریفات را در قرارداد بنویسید.
• جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال حتماً باید در قرارداد ذکر کنید که میزان غذا باید چقدر بوده یا چه نوع گلی باید در تزئینات به کار برود.
• محل دقیق تالار یا باغ را در قرارداد بنویسید و ذکر کنید که در صورت تغییر محل، قبل از عروسی، گروه تشریفات باید هزینه های اضافی را از حساب شما کسر کند.
• در صورت بروز مشکلات قانونی، تنها در صورتی می توانید از طریق فاکتور به پیگیری قانونی بپردازید که فاکتور دارای سربرگ آدرس، تلفن ثابت، تلفن همراه، مهر و تاریخ باشد.
• در قرارداد، حتماً جنس و رنگ میز صندلی ها، رومیزی ها، لباس پرسنل، تعداد پرسنل، جنس ظروف پذیرایی و رنگ آن ها را قید کنید.
• بهتر است تا پس از هماهنگی های لازم با مدیر تشریفاتی، فردی از نزدیکان خود را از اول صبح به سالن عروسی بفرستید تا در جریان اجرای امور قرار گرفته و تمام هماهنگی های لازم را انجام دهد.

تشریفات عروسی لاکچری
تشریفات عروسی لاکچری

سخن پایانی
برگزاری تشریفات عروسی لاکچری، به تیمی حرفه ای و ماهر نیاز دارد و از عهده هر کسی بر نمی آید؛ به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم تا این کار را به مجموعه تشریفات مجالس ژوان بسپارید. در صورت وجود هر گونه پرسش در این رابطه، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان