[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2mimnk’]

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد

ایده ورود عروس و داماد - باغ عروسی - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - خدمات مجالس

یکی از هیجان انگیزترین لحظاتی که در طول مراسم عروسی اتفاق میافتد ،لحظه ورود عروس و داماد است.شاید اهمیت آن از این لحاظ باشد که بسیاری از اقوام و فامیل عروس و داماد برای بار اول است که طرف مقابل را میبینند.لذا برای اینکه در این لحظه بهتر به نظر برسید  و این ورود با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود نکاتی وجود دارد که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.علاوه بر آن میتوانید با استفاده از ایده هایی جالب لحظه ورودتان را خاطره انگیز نمایید.

یکی از ویژگی های تشریفات مجالس ارائه ایده های جذاب برای ورود عروس و داماد است . در تشریفات عروسی ایده های ورود عروس و داماد جزو خدمات مجالس شامل : گل آرایی ، بادکنک آرایی، آتش بازی و…می باشد.

اهمیت راهروها

در هنگام انتخاب تالار و یا باغ عروسی به مسیر پیاده روی عروس و داماد تا سالن میهمانان دقت نمایید.در صورتیکه میهمانی در تالار است با استفاده از یک راهرو یا پلکان و در صورتیکه میهمانی در باغ  عروسی برگزار میشود عمدتا مسیری سنگ فرش عروس و داماد را از درب ورودی تا محل نشیمن میهمانان میرساند.بدین منظور میتوانید این مسیر را با گل هایی که در دو طرف مسیر قرار گرفته اند ،بادکنک ،فانوس ،آویزهای مرواریدی و … تزئین نمایید و لحظه ورود عروس و داماد به سالن با بارانی از گلبرگ گل و نورپردازی و نورافشانی ،از آنها استقبال شود.سعی نمایید قبل از ورود عروس و داماد این مسیر را از ازدحام و جمعیت خالی نمایید تا این لحظه با شکوه تر در فیلمبرداری ثبت شود.

ساقدوش

میتوانید برای اینکه به میهمانان خود برای لحظه ورودتان آمادگی بدهید از ساقدوش ها استفاده نمایید.بدین منظور قبل از ورود عروس و داماد ساقدوش ها با در دست داشتن پلاکارد و یا شمع و گل ،میهمانان را برای ورودتان اماده نمایند.همچنین ساقدوش هایتان میتوانند قبل از ورودتان فرشی از گل را برای قدم گذاشتن عروس و داماد بر روی آن پهن نمایند.بدین منظور مسیر کوتاهی از سالن یا باغ عروسی را پیش از ورود عروس و داماد با ریختن گلبرگ بر روی مسیر آماده نمایند.

موزیکی خاطره انگیز

میتوانید با هماهنگی با مسئولان تالار یا باغ عروسی و گروه موزیک خود ،در لحظه ورود عروس و داماد به سالن ،اهنگی خاطره انگیز را پخش نمایند تا موجب به وجد آمدن هرچه بیشتر میهمانان و حلقه زدن آن ها در دور شما شود.

استفاده کبوتر

بدین منظور میتوانید دو کبوتر را در قفسی قرار داده و به محض ورود عروس و داماد آنها را توسط یکی از نزدیکان عروس و داماد یا توسط خود زوجین از قفس آزاد نمود.

اسکورت دو فرشته

میتوان توسط دو کودک که با لباس فرشته ملبس شده اند ،عروس و داماد به همراه دو فرشته در حالیکه در جلوی قدم آنها گل میریزند وارد سالن شوند.

 

بالن های قلبی

در صورتیکه مراسم شما در باغ عروسی  باشد میتوانید از این ایده استفاده نمایید.بدین منظور از بالن های قلبی استفاده نمایید و در لحظه ورود عروس و داماد به باغ عروسی این بالن ها رادر هوا رها کنید.

قدم گذاشتن بر روی ابرها

این مورد نیز با هماهنگی مسئولین تالار و یا باغ عروسی امکان پذیر است.بدین منظور باید بر روی مسیر ورود عروس و داماد با استفاده از یخ خشک حالتی ابر مانند را بوجود آورد گویی عروس و داماد بر روی ابرها قدم میزنند.
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان