تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

برخی افراد ترجیح می دهند که به جای رزرو باغ عروسی، در کشور ترکیه به اجاره کشتی برای عروسی بپردازند. چنین عروسی هایی، در نوع خود بسیار باشکوه و خاطره انگیز بوده و طرفداران زیادی دارند. تصور کنید که تمام طول عروسی، روی آب های فوق العاده تنگه بسفر در حال گشت و گذار و دیدن کردن از مناظر مختلف هستید. زیبایی این منظره در شب و در زمان درخشیدن ساختمان های اطراف و پل بغاز، دوچندان خواهد شد. اگر درباره تشریفات عروسی در ترکیه روی کشتی کنجکاو هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اجاره کشتی برای عروسی در ترکیه
اجاره کشتی برای عروسی در ترکیه

چرا برگزاری عروسی روی کشتی در ترکیه؟

اصلی ترین دلیل برگزاری عروسی و تشریفات مجالس در کشتی، چشم اندازهای شگفت انگیز، فضای شاد و خلاقانه و ساخت خاطرات به یادماندنی است. این روش در کشور ترکیه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و آرزوی هر زوج جوانی است که با اجاره کشتی، عروسی خود را روی آب برگزار کنند. اگر قصد دارید تا این مراسم را در یکی از شهرهای استانبول یا آنتالیا تدارک ببینید، حتماً این گزینه را هم مد نظر داشته باشید.

کشتی های مناسب برگزاری عروسی در ترکیه چه امکاناتی دارند؟

درست همانند نامشان، کشتی های تفریحی کشور ترکیه، قادر هستند تا تمامی امکانات لازم را برای تفریح، خوش گذرانی و داشتن روزی به یادماندنی را در اختیار شما قرار دهند. به طور معمول این کشتی ها علاوه بر امکانات معمول خود، خدماتی خاص را هم در اختیار عروس و داماد و مهمانان آن قرار می دهند. اکثر این کشتی ها، از دو یا سه طبقه تشکیل شده و گاهی سقفی شیشه ای روی عرشه خود دارند؛ با کمک این سقف شیشه ای، به سادگی و بدون هیچ مشکلی می توانید مراسم را روی عرشه برگزار کنید.

قیمت قایق تفریحی در ترکیه چقدر است؟

هر کشتی تفریحی، بسته به نوع، خدمات، اندازه، امکانات، تعداد مهمانان، خدمات اضافی، مدت مراسم، میزان تزئینات و… هزینه متفاوتی خواهد داشت. از سوی دیگر، نباید فراموش کنید که باید هزینه های سفر و اقامت را هم در نظر بگیرید. به عنوان یک قانون کلی، هزینه برگزاری عروسی در کشتی در ترکیه، نسبت به دیگر روش های برگزاری عروسی، گران تر تمام خواهد شد. برای اطلاع از هزینه های دقیق این مراسم، می توانید با کارشناسان تشریفات مجالس ژوان تماس بگیرید.

چه خدماتی برای برگزاری عروسی در کشتی در ترکیه ارائه می شود؟

بسته به نوع کشتی و مجموعه ارائه دهنده، خدمات مجالس عروسی در کشتی در ترکیه، متفاوت خواهد بود. از جمله این خدمات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
• رزرو کشتی متناسب با تعداد مهمانان
• اجرای موسیقی زنده حتی با خواننده محبوب، ارکستر
• خدمات آرایشی برای عروس و مهمانان
• مراسم آتش بازی
• گل آرایی، تزئین و دکور فضا
• سرو خوراکی های خوشمزه مانند شیرینی، شربت، میوه و غذا مطابق با سلیقه عروسی و داماد
• عکاسی و فیلم برداری
• رزرو هتل
• وسایل ایاب و ذهاب
• برخورداری از پرسنل مجرب و تعلیم دیده برای پذیرایی از مهمانان

اجاره کشتی برای عروسی در ترکیه
اجاره کشتی برای عروسی در ترکیه

سخن پایانی
در این مطلب از مجموعه تشریفات مجالس ژوان، شما را با اجاره کشتی برای عروسی در ترکیه و امکانات و خدمات آن، آشنا کردیم. اگر به دنبال مکانی فوق العاده برای برگزاری جشن عروسی خود می گردید، عروسی روی کشتی، بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. اگر به پرسشی از شما در این مطلب پاسخ داده نشد، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان