تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

امروزه بسیاری از افراد مراسم بله برون را در سالن برگزار می کنند که دلیل آن شاید کمبود فضا شاید هم زیبایی سالن ها باشد. در تمام تهران سالن هایی برای این منظور محیا شده اند که می توانید با دلخواه خود مراسمی عالی را در آن برگزار کنید. این سالن ها به زیبایی تزئین شده و فضای بی نظیری دارند. تشریفات مجالس ژوان در انتخاب بهتر سالن برای بله برون شما کاربران عزیز را راهنمایی خواهند کرد.

اجاره سالن بله برون شرق تهران
اجاره سالن بله برون شرق تهران

روش اجاره سالن بله برون در تهران

در هر قسمتی از تهران که هستید، می توانید نزدیکترین سالن را برای بله برون انتخاب کنید. شرکت هایی که خدمات مجالس را انجام می دهند، می توانند در این زمینه به شما کمک کنند؛ همچنین می توانید خودتان با پرس و جو و تحقیق چندین سالن را انتخاب کرده و از آن ها بازدید کنید. در نهایت سالن مناسب با شرایط خود را انتخاب کرده و شبی عالی را در کنار مهمانان خود بگذرانید.

خدمات سالن بله برون

برخی سالن های بله برون باغ عروسی نیز دارند و می توان از فضای بیرون آن هم استفاده کرد. این مجموعه خدماتی چون دیزاین و گل آرایی سالن و جایگاه عروس و داماد و… را انجام می دهد؛ همچنین با استفاده از نیروهای ماهر شمع آرایی های رمانتیک و زیبایی را به میز شما اضافه می کند. به طور کلی صفر تا صد برگزاری یک مراسم با سالن است و تمامی موارد از قبل در قرارداد ذکر می شود و مدیریت سالن موظف به رعایت آن است.

نکات مهم در اجاره سالن بله برون

در انتخاب سالن بله برون لازم است که به نکات زیر توجه شود:

گاهی وقت ها چون در رزرو و برنامه ریزی بی نظمی می شود، چند زوج به طور همزمان سالن را اجاره کرده و باعث سردرگمی مهمانان و زوج ها می شود. حتماً این نکته را به خوبی توجه کنید که در روز مورد نظر شما تنها آنجا را رزرو کرده باشید.

شما می توانید دیزاین مورد علاقه خود را از بین انواع دیزاین روستیک، فرانسوی، مینیمال و سفید انتخاب کنید. نوع دکوراسیون سالن را نیز بایستی مدنظر قرار دارد و به زیبایی آن را دکور کرد. از وسایل چشم نواز برای دکور استفاده کنید و از تم رنگی و گل آرایی نیز برای این کار استفاده شده باشد. دکوراسیونی مجلل و شیک انتخاب کرده و مراسم خود را با شکوه برگزار کنید. برخی از این سالن ها فضای باز و سرپوشیده را محیا کرده اند که عروس و داماد ها می توانند در لوکیشن های مختلف عکاسی و فیلمبرداری انجام دهند.

از دیگر نکات قابل توجه ظرفیت سالن است که بایستی مناسب با تعداد مهمانان باشد. اگر ظرفیت سالن کمتر از تعداد مهمانان شما باشد، باعث شلوغی و بی نظمی شده و از شکوه مراسم کم می شود. در غیر اینصورت مراسمی بی روح خواهید داشت که چیز خاصی از آن متوجه نخواهید شد.

سالن مورد نظر باید سیستم های صوتی با کیفیتی داشته باشد که صدای آن بلند بوده و در حین پخش موسیقی قطعی یا دیگر مشکلات را نداشته باشد. برخی سالن ها امکاناتی را فراهم کرده اند که در آن ها موسیقی زنده سنتی یا پاپ برگزار شده و می توان از پیانو برای نواختن آهنگ استفاده کرد. در این راستا انتخاب یک دی جی مناسب نیز مورد توجه زیادی قرار می گیرد.

از دیگر نکات مهم در انتخاب سالن بله برون توجه به نورپردازی است. اگر کارهای خود را به تشریفات عروسی بسپارید، خودشان بهترین نورپردازی را طبق سلیقه شما انجام خواهند داد. اما در هر حال بهتر است از رنگ های جذاب استفاده شود تا عکس ها و فیلم هایی که می گیرید، جلوه زیباتری داشته باشند. دقت کنید که سالن نورپردازی مناسب و حرفه ای داشته باشد.

میز یا سفره بله برون مطابق سلیقه زوجین انجام می شود و هر گونه اکسسوری و یا تزیینی که برای آن استفاده می شود، به انتخاب مشتری است. تمامی این خدمات مجالس توسط تیم تشریفات مجالس ارائه می شود.

سالنی انتخاب کنید که در قسمت پذیرایی تنوع داشته باشد و با بهترین کیفیت از مهمانان پذیرایی شود. شما می توانید بسته به سلیقه خود از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر، سالاد، میوه، فینگرفود، شام های متنوع استفاده کنید.

از دیگر نکات مهم در اجاره سالن بله برون هزینه های مربوطه است. اگر محدودیتی درباره هزینه آن ندارید، می توانید هر سالن و هر پذیرایی و… برای جشن خود انجام دهید. با توجه به بودجه ای که دارید، می توانید یک سالن با قیمت مناسب اجاره کنید و تمامی کار ها را به آن بسپارید. اکثر سالن ها شرایطی را فراهم کرده اند که زوج ها با هر مقدار هزینه ای که دارند، می توانند سالنی را اجاره کرده و از امکانات مختلف آن برخوردار شوند.

اجاره سالن بله برون شرق تهران
اجاره سالن بله برون شرق تهران

هزینه برگزاری مراسم در سالن بله برون در شرق تهران

هزینه برگزاری یک مراسم در سالن بله برون در شرق تهران یا هر سالن دیگر به خدماتی که برایتان ارائه می شود، متفاوت است. می توانید هزینه مدنظر خود را به مدیریت مجموعه گفته تا مطابق با آن بهترین خدمات و امکانات را به شما ارائه دهند. عوامل مختلفی چون ظرفیت سالن، دیزاین، نوع پذیرایی و… همگی در این امر مؤثرند.

ژوان ارائه دهنده تشریفات مجالس

ژوان یکی از شرکت های تشریفات است که ارائه دهنده خدمات با بالاترین کیفیت است. این مجموعه با توجه به مراسمی که دارید، شما را راهنمایی می کنند تا به بهترین شکل مراسمتان برگزار شود. ناگفته نماند که می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شده و آن چه که در ذهن دارید، را با مشاوران مجموعه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان