[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-3vnwg2′]

ایده هایی برای انجام مراسم عروسی در باغ عروسی و باغ تالار (بخش اول)

برگزاری مراسم عروسی در فضاهای باز مانند باغ عروسی و باغ تالار، زیبایی های خاص خود را دارد. برگزاری انواع مراسم عروسی درون باغ و باغ تالار سختی ها و مشکلات خاص خود را دارند که این موراد به برگزارکننده مراسم استرس های زیادی را وارد می نماید. پس بنابراین بهتر است برگزاری چنین مراسم هایی را به افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه سپرده و با خیال راحت از برگزاری مراسم عروسی لذت ببریم.

ایده های بسیاری برای زیبا و جذاب کردن فضای باغ وجود دارد که در این نوشته تشریفات مجالس عروسی ژوان به آنها می پردازیم و برخی از آنها را بیان می کنیم.

امیدواریم بتوانید از این ایده ها برای تغییر و فانتزی کردن فضای باغ عروسی استفاده نمایید و مراسم عروسی خود شکل خاصی ببخشید.

1- ورودی باغ عروسی

ورودی باغ عروسی یکی از مهم ترین بخش های آن به شمار می رود زیرا اولین دید از مراسم و مجلس را به مهمانان ارائه می کند. اگر به ورودی باغ به قدر کافی دقت نشود و به صورت مناسب چیدمان و تزئین نشود، مهمانان بدون هیجان و انرژی وارد باغ تالار می شوند و نهایتا مراسم سرد برگزار خواهد شد که امیدواریم برای هیچ شخصی چنین اتفاقی نیفتد.

ورودی باغ عروسی

ورودی باغ عروسی

2- چیدمان میز و صندلی ها

نحوه چیدمان و میز و صندلی ها از نظر روانشناسی رابطه مستقیمی با گرم یا سرد برگزار شدن مجلس دارد. هرچه صندلی ها به هم نزدیک تر و اصطلاحا صمیمی تر چیده شود، مراسم گرم تر برگزار خواهد شد. البته توجه به این نکته مهم خالی از لطف نیست که نباید بیش از حد زیاده روی کرد و جهت آزاد بودن مهمانان، صندلی ها را مقداری فاصله داد تا مهمانان فضای باز مناسبی داشته باشند و احساس خفگی به آنها دست ندهد.

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

3- جایگاه عروس و داماد

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت نمود، جایگاه عروس و داماد می باشد که نکات ظریف بسیاری در نحوه چیدمان و تزئین آن وجود دارد که در خارج از حوصله این مقاله می باشد و در آینده به آن خواهیم پرداخت. فقط به این نکته توجه داشته باشید که جایگاه عروس و داماد باید کاملا متفاوت نسبت به بقیه جاهای باغ عروسی باشد، اصطلاحا تو چشم باشد. با تزئینات خاصی می توان جایگاه عروس و داماد را کاملا متفاوت جلوه داد.

جایگاه عروس و داماد در باغ عروسی

جایگاه عروس و داماد در باغ عروسی

4- جایگاه برش کیک

بریدن کیک توسط عروس و داماد در مراسم عروسی یکی از رسوم می باشد که انجام آن جذابیت های خاصی به مراسم می بخشد. جایگاهی که در آن کیک عروسی را قرار می دهند باید دارای ویژگی های متنوع و مختلفی باشد. برای مثال باید این جایگاه رو به مهمانان باشد که آنها از تماشای بریدن کیک توسط عروس و داماد لذت ببرند. همچنین جایگاه کیک عروسی باید نزدیک جایگاه عروس و داماد باشد تا بیش از پیش به جایگاه عروس و داماد جلوه خاصی بدهد.

جایگاه برش کیک

جایگاه برش کیک

در این مقاله به برخی از نکات برای انجام مراسم عروسی در باغ عروسی و باغ تالار پرداختیم. در مقالات بعدی نکاتی بیشتر در مورد برگزاری مراسم عروسی در باغ و باغ تالار بیان خواهیم نمود.
[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-1zrmma’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان