پکیج تشریفات عروسی واژه ‌ای است که اگر به موسسات تشریفاتی مراجعه کنید، بدون شک آن را خواهید شنید. شاید متوجه منظور این افراد نشوید؛ چرا که پکیج ‌های مختلفی وجود دارند. با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می ‌توانید در زمان مراجعه به موسسات تشریفاتی انتخاب بهتری را تجربه کنید. در زمان برگزاری جشن عروسی اولین و مهم ‌ترین اقدام مراجعه به یک تشریفاتی با کیفیت و خوب است. تمامی قیمت و هزینه‌ های برگزاری مراسم به هزینه‌ هایی که توسط تشریفات مجالس اعلام می‌ شود، بستگی دارد.

پکیج تشریفات عروسی چیست؟

بدون شک سوال پکیج تشریفات عروسی چیست؟ به ذهن همه شما خطور کرده است. هر مرکز تشریفات برای پذیرایی از مهمانان پکیج خاصی را ارائه می‌ دهند. این پکیج ‌ها دارای انواع مختلفی بوده و با هزینه‌ های متفاوت اجرا خواهند شد. توسط این پکیج‌ ها خوراکی ‌ها، نحوه پذیرایی، نحوه چیدمان میز و همچنین خدمات دیگری مثل شمع آرایی و گل‌آرایی و … مشخص می ‌شود. برای اینکه بتوان هزینه برگزاری جشن را به راحتی محاسبه کرد، تمام این خدمات در پکیج ‌های مختلفی توسط این مراکز اعلام می ‌شود. هر تیم تشریفاتی برای جشن عروسی حداقل ۳ پکیج مختلف برای شما عزیزان در نظر می گیرند که هزینه این پکیج‌ها متفاوت بوده و از کم به زیاد مشخص می ‌شود. زمانی که به مراکز تشریفاتی مراجعه کنید، حتماً با اسم‌ هایی مثل پکیج تشریفات عروسی برنز، نقره و طلایی آشنا خواهید شد. البته برخی از تشریفات امکان دارد از اسم‌ های دیگری مثل شماره گذاری، تعیین سطح اقتصادی، الماس و یاقوت و … استفاده کنند.

پکیج تشریفات عروسی
پکیج تشریفات عروسی

 

مزیت ‌های استفاده از پکیج تشریفات عروسی

بدون شک همه انسان ‌ها به دنبال محاسبه سود و منفعت خود هستند. به همین خاطر لازم است بدانید که استفاده از پکیج ‌های تشریفات عروسی چه مزیت ‌هایی برای شما به همراه دارد. دلیل استفاده از این پکیج‌ ها چیست؟ هر تیم تشریفاتی با توجه به نوع مهمانان و مشتریان پکیج ‌های گوناگونی را تهیه کرده که بتوانند نیاز عروس و دامادها را در بالاترین سطح و کیفیت جوابگو باشند.
پکیج تشریفاتی تمامی آنچه را که شما برای برگزاری یک جشن عروسی نیاز دارید، را ارائه می‌ دهد. این پکیج ‌ها دارای آیتم ‌های مختلفی بوده که می ‌توانید در بهترین حالت ممکن از خدمات استفاده نمایید. تامین این حجم از امکانات توسط عروس و داماد و حتی خانواده ‌ها کاری سخت و غیر ممکن است؛ چرا که باعث می ‌شود تا لذت جشن بی‌ عیب و نقص را از شما بگیرد. برنامه‌ ریزی دقیق برای تهیه مواد غذایی و خوراکی‌ها به گونه ‌ای انجام می ‌شود که تمامی آیتم ‌ها تازه، بی ‌نقص و بی ‌عیب باشند. به همین خاطر با خیالی آسوده می ‌توانید پکیج مد نظر خود را انتخاب کرده و بدون هیچگونه نگرانی از نحوه برگزاری از جشن خود لذت ببرید.

آیتم‌ های مختلف پکیج تشریفات عروسی

اطلاع از آیتم ‌های مختلف پکیج تشریفات عروسی برای شما بدون شک اهمیت بالایی دارد. بسیاری از افراد فکر می‌ کنند که این پکیج ها تنها شامل خوراکی و نوشیدنی‌ها می ‌شود، این تصور کاملاً اشتباه است. در این لیست تمام خدمات تیم تشریفات از کترینگ، نیروهای مهماندار گرفته تا خدمات دکوراسیون چیدمان و … قرار می ‌گیرند. با اطلاع از این آیتم‌ ها می ‌توانید بهترین تجربه و اطلاعات لازم را دریافت کنید. برخی از آیتم‌ های مختلف پکیج تشریفات مجالس ژوان عبارتند از:
• دیزاین محوطه باغ
• دیزاین فضای داخلی سالن عروسی
• ظروف پذیرایی از مهمانان
• نحوه چیدمان ظروف و دیزاین میز مهمانان
• نوع میز و صندلی ها و رومیزی مهمانان
• نحوه دیزاین جایگاه عروس و داماد
• خدمات گل آرایی
• خدمات شمع آرایی به شیوع مدرن و زیبا
• خدمات تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس
• خدمات آتلیه عکاسی و فیلمبرداری تخصصی
• خدمات مزون لباس عروس و داماد
• خدمات مرتبط با کارت عروسی یا کلیپ دعوت از مهمانان
• خدمات مربوط به موسیقی، دی جی و موسیقی سنتی
• خدمات پذیرایی انواع غذا، نوشیدنی و فینگرفود
• خدمات خاص مثل حضور سلبریتی، مهماندار مخصوص کودک، مربی کودک و…
• تامین تعداد کافی از مهمانداران جهت پذیرایی و ارائه خدمات
• هماهنگی اتاق عقد، خنچه عقد و دیزاین فضا
• ارائه خدمات عاقد برای عقد اسلامی و عقد ایرانی

پکیج پذیرایی عروسی

یکی از آیتم‌ های بسیار مهم در پکیج تشریفات عروسی پکیج پذیرایی است. در این پکیج می‌ توانید خوراکی‌ ها، غذاها، نوشیدنی ‌ها، فینگر فود، میوه و شیرینی،‌ها را مشخص نمایید. از نظر اقتصادی می ‌توان همه چیز را در لوکس ‌ترین حالت ممکن اما با قیمت مناسبی قرار داد که این کار با مدیریتی قوی توسط تشریفات امکان‌پذیر است. برخی از آیتم.‌های این پکیج پذیرایی عبارتند از:

در جشن ‌های عروسی برخی از آیتم ‌ها جهت زیباتر کردن میزهای سلف سروس انجام می‌ شود. با غذاهایی مثل بره کبابی، ماهی شیر، بوقلمون، خاویار، صدف و ماهی و … می ‌توان حس و حال پذیرایی شاهانه را ایجاد کرد. این غذاها به شکل فاخری تزیین و چیده می‌.شوند.

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در پکیج پذیرایی از غذاهای ایرانی مثل انواع خورشت قیمه، قورمه سبزی، فسنجان، خوراک مرغ و … استفاده کنند. در این پکیج می ‌توانید نوع گوشت و حجم آن را نیز کم و یا زیاد نمایید.

غذاهای کبابی همیشه طرفداران بسیاری دارد. انواع جوجه کباب، کباب برگ، کباب بوقلمون، کباب کوبیده، کباب بره، کباب بختیاری و جوجه ترش از انواع کباب‌ هایی است که معمولاً به شکل تازه و خاصی بر روی باربیکیو سرو می‌ شوند.

اگر می‌ خواهید با خوراکی باعث انرژی مهمانان مجلس شوید، حتماً از انواع فینگر فود استفاده کنید. این خوراکی ‌ها که به نام خوراکی ‌های بند انگشتی معروف هستند، توسط شات ‌ها، چوب‌ های مخصوص و چنگال ‌های خاص فینگر فود برای مهمانان عزیز سرو می ‌شود. تیم ارائه دهنده خدمات مجالس از ابتدا تا زمان سرو غذا با سینی های تزیین شده از فینگر فود از مهمانان شما پذیرایی می ‌کنند.

انواع کوکتل ‌ها، شیر موز، انواع میوه طبیعی از نوشیدنی‌ های سرد مرغوب هستند که معمولاً در این منو قرار می ‌گیرند. در فصول سرد سال مثل زمستان باید از نوشیدنی ‌های گرم مثل نسکافه، قهوه، چای یا شیر کاکائو بسیار مناسب است. شما عزیزان حتی می ‌توانید نوع نوشیدنی ‌ها را نیز به سلیقه خود انتخاب کنید. در پکیج پذیرایی انواع میوه و شیرینی، انواع دسر، انواع سالاد، انواع غذای دریایی، انواع خوراک‌ها، انواع پلو و … نیز قرار دارد. در انتخاب پکیج پذیرایی حتماً به بودجه خود توجه داشته باشید.

پکیج تشریفات عروسی شناور

بسیاری از میزبانان تمایل دارند برخی از گزینه‌ های پکیج را حذف و برخی دیگر را اضافه کنند. به همین خاطر تشریفات مجالس ژوان این امکان را برای عروس و داماد در نظر گرفته است که پس از کاهش یا اضافه کردن برخی آیتم ‌ها منو را نهایی کنند. آیتم ‌هایی که علاقمند نیستید، را حذف کرده و یا برخی دیگر از آیتم ‌ها را اضافه نمایید. البته در نظر داشته باشید که این کار پس از مشورت با کارشناسان انجام می ‌شود که هیچ اختلالی در روند برگزاری و همچنین تامین پکیج‌ ها ایجاد نشود.

پکیج تشریفات عروسی
پکیج تشریفات عروسی

سخن پایانی
در زمان رزرو باغ عروسی بدون شک به فکر استفاده از پکیج تشریفات عروسی خواهید بود. این پکیج ‌ها توسط مراکز ارائه دهنده تشریفات عروسی ارائه داده می ‌شود. در این پکیج آیتم ‌های بسیاری مثل نحوه گل آرایی، پکیج پذیرایی، خدمات مرتبط با موسیقی، دیجی، کارت عروسی یا کلیپ دعوت از مهمانان، مزون لباس عروس و داماد و …. قرار دارد. با توجه به بودجه خود می توانید نوع پکیج را انتخاب کنید. از آیتم ‌های این پکیج‌ ها قابل کم یا اضافه شدن هستند که با خیال آسوده می ‌توانید طبق سلیقه و بودجه خود پکیج مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان