[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2z8nw8′]

میکاپ عروس (قسمت اول)

میکاپ عروس - باغ عروسی - تشریفات مجالس میکاپ عروس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی

یکی از مهمترین خدماتی که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ارائه میشود ،میکاپ عروس است.

البته برخی از تشریفات مجالس نیز ، دارای آرایشگاه هستند که جزء خدمات مجالس به شمار می رود .

آرایشگری که در زمینه آرایش عروس فعالیت میکند ،علاوه بر میکاپ صورت باید مهارت های دیگری نظیر ناخن آرایی ،آرایش مو و آرایش بدن نیز مهارت داشته باشد.

در صورتیکه در آستانه مراسم ازدواجتان هستید ،لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک میکاپ مقبول را در مهمترین شب زندگی خودتان داشته باشید.

در این مقاله به میکاپ عروس در زمانی میپردازیم که دسترسی به آرایشگاه نداشته و قصد خودارایی دارید.

بدین منظور در صورتیکه خودتان اقدام به آرایش خودتان خواهید نمود و یا فردی که نسبت به این کار ماهر نیست این امر را بر عهده دارد ،این موارد را در نظر بگیرید تا میکاپ متناسبی داشته باشید.

برای پایداری آرایش ،از پنکک استفاده نمایید.بدین منظور میتوانید زیر سایه چشمتان پنکک زده و سپس نسبت به رسم خط چشم و سایه اقدام نمایید.علاوه بر این میتوانید از پودرهای فیکس نیز استفاده نمایید.و یا اسپری فیکساتور را پس از آرایشتان بر روی صورتتان اسپری نمایید.

در صورتیکه ابروهای خالی دارید از سایه های ابرو ،مداد ابرو و ریمل ابرو استفاده نمایید.بدین منظور در صورتیکه رنگ موهای شما روشن است ،رنگ ابرو را دو درجه تیره تر از رنگ موها و در صورتیکه رنگ موهایتان تیره است ،رنگ ابرو را یک درجه روشن تر انتخاب نمایید.

پس از ابرو ها نوبت به چشم ها میرسد.بدین منظور میتوانید از سایه ملایم در گوشه داخلی چشم ها و در گوشه های خارجی چشم از سایه تیره تر استفاده نمایید.این موضوع باعث میشود که چشمان شما کشیده تر به نظر برسد.سپس یک خط چشم کشیده را برای چشم ها در نظر بگیرید.

سعی نمایید هنر کانتور و سایه روشن را بیاموزید.سایه روشن برای مواردی بکار میرود که در چهره معایبی وجود دارد.بدین معنی که توسط آن بینی را باریک کرده، و یا گونه ها را برجسته نمایید.

در صورتیکه پوست روشنی دارید برای رژ گونه از تناژ های صورتی استفاده نموده و در صورتیکه رنگ پوست تیره ای دارید از رنگ هایی استفاده نمایید که تم نارنجی دارند.علاوه بر این تناز رژ لب و رژ گونه را هماهنگ انتخاب نمایید.

در صورتیکه طرفدار آرایش های سبک کلاسیک هستید ،تناژ های دودی و برنزی را برای رژ گونه خود انتخاب نمایید.در این صورت برای سایه چشم هایتان از رنگ طلایی استفاده نمایید.

برای رژ لب نیز انواع متفاوتی از رژ ها موجودند اعم از رژ لب های مات و رژ لب های براق که با توجه به حجم لب های خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.بطور کلی رژ لب براق موجب حجیم تر به نظر رسیدن لب ها میگردد.

نکته مهم :برای اینکه آرایش بهتر بر روی پوستتان بنشیند ،یک روز قبل از مراسم پوست صورتتان را لایه برداری نمایید تا سطح پوست از سلول های مرده پاک شده و سطح پوست برای انجام یک آرایش ،صاف و مسطح گردد.

همچنین در صورتیکه قصد استفاده از لنزهای آرایشی را دارید ،حتما از مارک های معتبر استفاده نموده تا در استفاده طولانی مدت موجب قرمزی چشمانتان نگردد.همچنین ضروری است که چندین بار قبل از مراسم از لنز استفاده نموده تا در صورت بروز حساسیت موجب ریزش اشک و تورم و قرمزی چشم در طول مراسم نگردد.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان