[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1wahas’]

کلیپ و عکس های جذاب و ماندگار در باغ عروسی

رسم و رسومات ایرانیان طی سالیان اخیر تغییرات زیادی داشته و شاید بتوان یکی از مهمترین رسومات عروسی را ،عکاسی و فیلمبرداری از مراسم دانست.عکس و فیلم تنها چیزی است که از این شب استثنایی میتوانید داشته باشید و در آینده زمانی که خاطرتان مکدر شد با مراجعه به آن دوباره حس سرزندگی و طرات نمایید.علاوه بر ژست هایی که عکاس به شما آموزش میدهد مکان انتخابی شما برای این ثبت رویداد بسیار مهم است .

عکس ها و کلیپ های مربوط به جشن های عروسی در مکان های متنوعی نظیر آتلیه ، باغ ، کنار دریا ،صحرا ، جنگل و … گرفته میشوند.در مورد انتخاب محیط آتلیه و باغ عروسی ،باغ به دلیل محیط سرزنده تری که دارد عکس های جذاب تری را به شما میدهد.

همچنین محیط باغ عروسی به دلیل داشتن محیط باز تر و بزرگتر و به دور از مزاحمت همسایگان ،مکانی دنج تر را برای زوجین به ارمغان میاورد.

البته واضح است که همگان از داشتن باغچه و باغ بهره مند نیستند و باید نسبت به اجاره یک باغ عروسی متناسب با بودجه خود اقدام نمایند.

اگر جزو آن دسته از زوجینی هستید که باغ عروسی را برای عکاسی و فیلمبرداری انتخاب نموده اید باید اهل ریسک نیز باشید.

زیرا عکس های خاص و منحصر بفرد نتیجه پذیرفتن ریسک محیط طبیعی است.

یکی از خصوصیات عکاسی در باغ وجود آب و هوای متغیر است.همواره سعی کنید چند روز قبل از مراسم ،از هواشناسی پیگیر آب و هوای روز موعود شوید تا با هماهنگی عکاس و با آمادگی عکس های مناسب آن آب و هوا را داشته باشید.

اما اگر بدون برنامه ریزی شما برای شرایط جوی ،باران گرفت نترسید. از کثیف شدن لباستان نهراسید.زیر باران بروید و جوری رفتار کنید گویی کودکی هستید که برای خیس شدن زیر باران رفته.اما زیاده روی نکنید!در صورتیکه عکاسی در باغ و در فصول پاییز و زمستان را در نظر گرفته اید سعی کنید مجهز باشید.به همراه خود چتر و کفش اضافی داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای عکاسی و فیلمبرداری در باغ عروسی نامحدود بودن فضا است.لوکیشن شما میتواند کنار یک عمارت ،زیر درختان ،در زیر چتری از گل ها ،بر روی تاب ،روی نیکمت یا حتی کنار یک دریاچه رویایی باشد.

یکی از کارهایی که باعث مصنوعی شدن عکس های عروسی میشود احساس ناراحتی و بدنبال آن ژست های مصنوعی است.اما در باغ به دلیل تلطیف فضا و روحیه ناخوداگاه محیط بر روی روحیه اثر گذاشته و عکس های طبیعی تری گرفته میشود.

از دیگر مزایای عکاسی و فیلمبرداری در فضای باز ، نور پردازی است.محیط باز مانند باغ بدلیل برخورداری از تنوع نورپردازی مانند آفتاب ،نیمه ابری ،سایه و یا حتی بارانی و برفی تنوع بالاتری از عکس با کیفیت زیاد را به شما میدهد.

همچنین در صورتیکه عکاسی و فیلمبرداری شما در باغ باشد میتوانید از این مزیت نیز بهره ببرید که در کنار خودروی خود نیز عکس داشته باشید.

و اما سخن آخر:

اگر دوست دارید پس از سالیان دراز با خاطره خوب به فیلم و عکس های ازدواج خود نگاه بیاندازید لازم است نکاتی چون انتخاب صحیح آتلیه و فیلم بردار با توجه به سابقه و تجربه آن ها را رعایت نمایید.بعنوان مثال در زمانیکه به آتلیه برای قرار داد مراجعه نمودید و عکسی نظر شما را جلب کرد از آتلیه بخواهید که دقیقا همان عکاس را برای مراسم شما در نظر بگیرید.در غیر اینصورت ممکن است نکاتی در اجرای عکاسی وجود داشته باشد که شخص دیگر آنرا رعایت ننماید .

تشریفات مجالس ژوان دارای خدمات مجالس متنوعی از جمله فیلمبرداری و عکاسی می باشد.

تیم مجرب فیلمبرداری و عکاسی ژوان دارای نمونه کار و آلبوم های دیجیتال بسیار زیبا و شیک و منحصر به فرد می باشد .

برای اطمینان خاطر می توانید از نمونه کارها بصورت حضوری دیدن نمایید.

باغ عروسی - خدمات مجالس - عکاسی و فیلمبرداریباغ عروسی - تشریفات مجالس باغ عروسی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان