[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-29i3bz’]

جدیدترین مدل ماشین عروس 2018

تزئین ماشین عروس یکی از مراحلی است که در روز موعود صورت میپذیرد و این عمل مطابق با سلیقه عروس و داماد و صد البته بودجه در نظر گرفته شده توسط آنان انجام میشود.برای تزئین ماشین عروس ایده های متفاوتی اعم از تزئین به گل ،تور ،روبان ،بادکنک و … وجود دارد .البته این نکته را باید مد نظر داشت که مد ماشین اعم از کلاسیک ،مدرن و یا کروک در استفاده از این موارد بی تاثیر نیست.

برخی از تشریفات عروسی ، دارای خدمات مجالس ماشین عروس هستند و ماشین عروس اجاره میدهند تا شما وقت خود را برای یافتن ماشین عروس مورد نظر خود ، تلف نکنید.

خدمات مجالس ژوان با به روز ترین متدهای تزیین ماشین عروس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

ماشین عروس کلاسیک یا مدرن؟

بطور کلی برای گزینش ماشین عروس دو گزینه پیش رو داریم:

ماشین عروس کلاسیک و ماشین عروس مدرن.

اگر تم عروسی شما قدیمی است ،بعنوان مثال سفره عقد خود را سنتی انتخاب نموده اید ،میتوانید از ماشین های کلاسیک استفاده نمایید.این نوع از ماشین ها در شرایط خاص و با یک راننده مخصوص اجاره داده میشوند.البته در برخی شرایط ،تشریفات مجالس  این اتومبیل ها را بدون راننده اجاره دهند.

در اجاره ماشین عروس و انتخاب مدل ،فصل برگزاری مراسم را در نظر داشته باشید.به عنوان مثال در صورتیکه مراسم شما در فصل تابستان است انتخاب یک ماشین کلاسیک گزینه خوبی نیست.زیرا این ماشین ها از سیستم سرمایشی برخوردار نیستند و با توجه به گرمای هوا موجب بهم ریختن آرایش عروس خواهند شد.

ماشین عروس بی راننده یا با راننده؟

هر کدام از این انتخاب ها مزایا و معایب ودش را دارد اما اگر دوست دارید شب عروسی خود را بدون دغدغه ترافیک و تصادف و خسارت طی نمایید بهتر است از خدمات با راننده استفاده نمایید .اما در صورتیکه شما و یا عروس خانم احساس ناراحتی و معذب بودن دارید هم میتوانید از خدمات بدون راننده استفاده نمایید.

ایده برای تزئینات ماشین عروس

روش های متفاوتی وجود دارد که با توجه به آنها میتوانید یک ماشین عروس خاص و منحصر بفرد داشته باشید که این انواع را با توجه به مدل ماشین عروس میتوانید برگزینید.

تزئین ماشین با گل 

گل آرایی ماشین عروس یکی از شیوه هایی است که هرگز از مد نمی افتد و این روش به تنهایی و یا تلفیقی از روش های دیگر بکار میرود.در این روش از گل های لیلیوم ،رز ،میخک فرنگی ،ژربرا ،مریم ،ارکیده ،ژیپسوفیلا و یا گل های افتابگردان و لاله نیز استفاده میشود که بصورت خطی و متمرکز بر روی کاپوت بکار میروند.استفاده پراکنده از گل ها نیز ایده جدید و جالبی برای کم کردن هزینه میباشد.

تزئین ماشین با تور و روبان

از دگر روش هایی که علاوه بر جدید و خاص بودن ،باعث صرفه جویی در بودجه شما میشود ،استفاده از تور و روبان برای آرایش ماشین عروس است.در این روش علاوه بر روبان و تور ،از عروسک هایی که نماد عشق است مانند قلب نیز استفاده میشود.

تزئین ماشین عروس به روش اروپایی

اخیرا روش هایی مد شده که به روش های اروپایی و با استفاده از یک سری اکسسوار صورت میپذیرد.برای این روش میتوان از اویزان نمودن بادکنک و یا گلوله های کاموایی از عقب ماشین و یا نصب تابلو که اسامی عروس و داماد بر روی آن حک شده و یا پوم پوم های رنگی و بزرگ استفاده نمود.توجه نمایید که در صورتیکه از این روش میخواهید استفاده نمایید ،ترکیب آن با گل آرایی موجب شلخته نشان دادن ماشین خواهد شد .

جدیدترین مدل ماشین عروس - خدمات مجالس مدل ماشین عروس 2018 - تشریفات عروسی ماشین عروس -باغ عروسی ماشین عروس 2018 - خدمات مجالس جدیدترین مدل ماشین عروس - تشریفات عروسی جدیدترین ماشین عروس - تشریفات مجالس مدل ماشین عروس - باغ عروسی
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان