[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2fgfh6′]

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسی

یکی از انواع پارچه ها که از لطافت ،نرمی و ظرافت بالایی برخوردار است حریر است .موارد استفاده حریر بسیار است و از جمله آن موارد میتوان به استفاده از آن بشکل معمول که مورد استفاده تمام افراد واقع شده مانند استفاده در دوخت پرده و یا استفاده از آن در موارد خاص مانند استفاده در گل آرایی ،شمع آرایی و یا استفاده بعنوان رومیزی و یا حتی در دوخت لباس مانند لباس عروس یا تور عروس کاربرد دارد.اما یکی از مواردی که از حریر در آن استفاده میشود ،حریر آرایی است که به تازگی در مجالس و توسط تشریفات مجالس اجرا میگردد.

حریر آرایی علاوه بر ایده نویی که به تازگی توسط برخی از تشریفات مجالس در اجرای مراسم انجام میپذیرد ، باعث تاثیر حالتی رویایی و رمانتیک به فضای مجالسی مانند مراسم ازدواج ،مراسم نامزدی یا عقد میشود.

استفاده از حریر برای زیباتر شدن هرچه بیشتر فضا به تازگی وارد دنیای برگزاری مراسم شده است بشکلی که با استفاده از انواع گل یا شمع و یا حتی به تنهایی برای دیزاین محیط برگزاری مراسم استفاده میشود.

استفاده از حریر میتواند شامل موارد زیر گردد مانند :

استفاده از حریر بعنوان تزئئینات مسیر ورود میهمانان یا عروس و داماد به باغ و یا تالار بشکلی که توسط سقف کاذب ،چهار چوبی در نظر گرفته شده و از حریر برای سقف و دیوار ها بشکلی رویایی و حالتی که گویی در مسیری ابر مانند حرکت میکنید استفاده میگردد.

میتوان از حریر برای تزیین سقف و یا دیوار های سالن یا بر روی محل نشیمن میهمانان در باغ استفاده نمود .

علاوه بر این در بالای محیط نشیمن عروس و داماد میتوان از حریر آرایی برای فضاسازی و ایجاد نمایی متفوت استفاده نمود.

همچنین میتوان در اتاق عقد برای تزیین سقف ، دیوار ها و از همه مهمتر داخل سفره عقد از آن استفاده نمود.بدین منظور از حریر در کنار انواع گل که گل آرایی نام دارد و شمع آرایی استفاده نمود.

از دیگر موارد استفاده از حریر آرایی در مراسم که اجرای آن بر عهده تشریفات مجالس و برگزار کننده مراسم است ،استفاده از آن در تزئین میزها اعم از میزهای پذیرایی از میهمانان یا میز شام استفاده نمود.همچنین میتوان برای تزئین صندلی ها از حریر استفاده نمود.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسی ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسی
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان