تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-321tpf’]

پکیج تشریفات عروسی

 تشریفات عروسی شامل کلیه مراحلی است که طی میشود تا بکمک آن ها بتوان یک جشن خاطره انگیر را رقم زد.

بدون شک تمامی افراد تصور شبی رویایی را از مراسم خود دارند بدین منظور برخی از زوجین تصمیم میگیرند تا کلیه مراحل برگزاری این مراسم از صفر تا صد را ، اعم از اجاره باغ  عروسی یا تالار و آرایشگاه و مزون و فیلمبردار تا انتخاب کترینگ را به یک تشریفات مجالس میسپارند .این موسسات نیز با توجه به بودجه عروس و داماد و سلیقه آنان نسبت به تهیه و تدارکات این جشن اقدام میکنند.

پکیج تشریفات عروسی شامل چه مواردی میشود؟

خدمات مجالس که توسط یک موسسه تشریفات مجالس ارائه میشود شامل :

واگذاری مراسم به موسسات تشریفات عروسی چه مزایا و یا معایبی دارد؟

بدون شک کمک گرفتن از دیگران در تمامی امور خوب است اما این امر معایبی نیز دارد.این امر در مورد تشریفات مجالس نیز صدق میکند.حال به بررسی مزایا یا معایب واگذاری مراسم به اینگونه موسسات میپردازیم…

مزایا:

  1. کاهش استرس:

ورود به زندگی جدید به خودی خود استرس زا است لذا بهتر است استرس به نحو احسنت برگزار کردن مراسم را به کسانیکه تجربه این کار را دارند بسپارید.

  1. صرفه جویی در وقت

در صورتیکه زوجین کارمند باشند ، تهیه و هماهنگی کلیه مراحل عروسی برایشان بسیار سخت خواهد بود زیرا اینامور نیاز به صرف وقت زیادی دارد.اما در صورتیکه امور را به یک موسسه تشریفاتی بگذارید دیگر نگران کمبود وقتتان نخواهید بود.

  1. توجه به تمام جزئیات

بسیار اتفاق افتاده به دلیل مشغله دهنی و کاری عروس و داماد بسیاری از جزئیات از دید آنها مخفی مانده و در خلال میهمانی به آن برخورد میکنند که آن زمان دیگر بسیار دیر است.اما با سپردن مراسم و کلیه مراحل بشکل یک پکیج تشریفات عروسی  ، با استفاده از تجربه آنها دیگر نگران از قلم افتادن برخی از مراحل و جزئیات نخواهید بود.

  1. مدیریت هزینه

مسئله بودجه چیزی است که برای همگان مهم است و افراد میکوشند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب ها را داشته باشند.در صورت استفاده از خدمات یک موسسه تشریفاتی میتوانید با یک جلسه مشاوره پکیجی متناسب با بودجه خود را انتخاب نمایید.

معایب:

1 –  عدم مدیریت کارامد

در صورتیکه موسسه تشریفات مجالس خود را به درستی انتخاب ننمایید ، حتی با وجود هزینه زیادی که صرف نموده اید ، با مدیریت ناکارمدی که اعمال خواهد شد ، شاهد کمبودهایی در مراسم خود خواهید بود.

2 – عدم کیفیت در غذا

یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین مراسم پیش بیاید در حوزه سرو غذا است.در صورتیکه نظارت توسط خودتتان بر روی غذا صورت نگیرد ممکن است در تهیه آن از مواد نامرغوب استفاده کنند ، غذا کم بیاید و یا حتی بصورت سرد سرو شود.

3 – ناهماهنگی پرسنل

گاها نیز پیش میاید همه مراحل به درستی پیش میرود مانند اینکه کیک از بهترین شیرینی فروشی ها تهیه شده است اما ناهماهنگی پرسنل موجب میشود که در توزیع کیک مشکل بوجود و به برخی زیاد و به برخی اصلا نرسد و این موضوع موجب نارضایتی میهمانانتان شود در حالیکه از طرف شما هیچگونه قصوری صورت نگرفته است.
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان