ماه عسل در  دبی

دبی جایی است که در آن می توانید سفری عاشقانه، رمانتیک، لوکس، ماجراجویانه و هیجان انگیز را تجربه کنید. اگر بخواهیم به این تفریحات از ۱۰ امتیاز بدهیم چیزی شبیه به این می شود:

نکته  اصلی برای  ماه عسل دبی این است که هزینه ها در دبی بسیار زیاد تر از ترکیه میباشد و برای کسانی که محدودیت بودجه دارند مناسب نمیباشد

بهترین زمان برای رفتن ماه عسل به دبی

نوامبر تا مارچ بهترین زمان برای بازدید از دبی است زیرا هوا خنک است و زوج ها می توانند در خارج از منزل ناهار بخورند، به پیاده روی بروند، از سفرهای تفریحی و سافاری بیابانی لذت ببرند و حتی از بازارهای محلی برای خرید و سوغاتی تا دیر وقت بازدید کنند.
همچنین زوج ها می توانند تعطیلات ویژه خود را در طول ژانویه و فوریه که جشنواره خرید دبی در حال انجام است نیز برنامه ریزی کنند.
توجه: در ماه رمضان توصیه می کنیم که به دبی نروید زیرا در این شهر خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن ممنوع است.

ماه عسل در ترکیه

ماه عسل، به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین سفر های زندگی هر انسانی، شناخته می شود؛ به همین دلیل انتخاب کردن مقصد، رزرو هتل و انجام دیگر هماهنگی های آن، کاری سخت و حساس به شمار می رود. ترکیه یکی از بهترین مقاصد سفر، برای ماه عسل است. در دهه اخیر، بسیاری از زوج ها در ترکیه به برگزاری تشریفات عقد شان پرداخته و حتی باغ عروسی شان را در آنجا رزرو کرده اند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مسائل مختلف برگزاری ماه عسل در ترکیه آشنا کنیم.

تور ماه عسل در شهر آنتالیا

آنتالیا به عنوان یکی از رویایی ترین شهر های ترکیه شناخته می شود. از آنجا که برگزاری جشن عروسی در ترکیه در حال مرسوم شدن است، چرا برگزاری ماه عسل در یکی از پر گردشگر ترین شهر های این کشور، کاری بعید باشد؟ آنتالیا به عنوان شهری فوق العاده، مکان های دیدنی زیادی دارد که به عکس های ماه عسل زوج جوان، زیبایی خاص و خیره کننده ای می بخشد. این شهر در صدر لیست شهر های مناسب ماه عسل، در کشور ترکیه، قرار گرفته است؛ چراکه شهری خوش آب و هوا و ساحلی است و وعده تفریحات بسیاری را به زوج جوان می دهد. هتل های بینظیری در شهر آنتالیا وجود دارد که اقامت در هر کدام از آن ها با غذا های ملل، انواع تفریحات آبی، سونا، ماساژ و صد ها امکانات دیگر، همراه است. در بسیاری از این هتل ها به مهمانان خدمات مجالس، ارائه می دهند تا مهمانان در صورت نیاز بتوانند به برگزاری مراسمات خود، بپردازند.

ماه عسل در ترکیه

تور ماه عسل در ازمیر ترکیه

ازمیر به عنوان شهری وسیع و ساحلی شناخته می شود. این شهر از نظر صنعت و تجارت، قوی تر آنتالیا بوده و مکان های دیدنی فراوانی دارد. شهر ازمیر، از بنادری سرشار و پر رونق و مردمی خون گرم و مهمان نواز بهره مند است؛ همین امر، برگزاری ماه عسل در این شهر را برای زوج جوان تبدیل به خاطره ای به یاد ماندنی، می کند. تازه عروس و داماد با اقامت در این شهر، علاوه بر لذت بردن از سواحل زیبا و طبیعت فوق العاده، با فرهنگ مردم آن نیز، آشنا می شوند. این شهر نیز از وجود هتل هایی لوکس بهره مند است و پس از آنتالیا، در رتبه دوم قرار می گیرد.

تور ماه عسل در استانبول ترکیه

اگر زوج جوان برای ماه عسل خود به دنبال تجربه چیز های تازه و به چالش کشیدن خود هستند، شهر استانبول انتخابی مناسب برای آن ها به شمار می رود. این شهر لبریز از امکان دیدنی و بنا های تاریخی است که بازدید از هر کدام، می تواند برای تازه عروس و داماد، تجربه ای جدید و لذت بخش باشد. جزایر بسیاری در استانبول وجود دارد که تنها راه دسترسی به آن ها از طریق کشتی و قایق است. این جزایر فضا هایی رمانتیک دارند و مناسب سپری کردن یک روز عاشقانه، خواهند بود. در صورتی که قصد بازدید از این شهر را دارید، خوب است که پیش از سفر برنامه ریزی داشته باشید تا با کمبود وقت مواجه، نشوید.

تور ماه عسل در پاموک کاله ترکیه

شهر پاموک کاله یا پاموکاله( پاموق کاله) در جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته و به عنوان یکی از رمانتیک ترین و دیدنی ترین شهر های این کشور شناخته می شود. در این شهر، به دلیل وجود سنگ آهک فراوان، چشمه های زیادی وجود دارد. وجود این چشمه علاوه بر ایجاد منظره ای زیبا، سبب شده تا این شهر مکانی مناسب برای ماه عسل زوج های جوان باشد. جالب است بدانید که می توان پاموک کاله را با شهر باداب سورت در ایران، مقایسه کرد! هتل های این شهر هم لوکس و زیبا هستند و انتخاب مناسبی برای یک سفر خاطره انگیز خواهند بود.

تور ماه عسل در کوش آداسی ترکیه

کوش آداسی از دیگر شهر های ساحلی ترکیه به شمار می رود، اما جالب است بدانید که فضایی پر جنب و جوش تر از سایر همتایانش داشته و شهری سرزنده به حساب می آید. وجود آثار تاریخی به جا مانده از امپراتوری روم، سبب شده تا زوج های جوان برای گذراندن ماه عسل خود در این شهر، مشتاق تر باشند. وجود نوشیدنی های جدید و خوش طعم، می تواند دلیل دیگری برای این اشتیاق باشد. این طبیعی است که پس از قدری قدم زدن در سواحل کوش آداسی، به مکانی تاریخی با معماری بینظیر، برخورد کنید!

ماه عسل در ترکیه

تور ماه عسل در مارماریس ترکیه

گاهی اوقات، زوج جوان برای ماه عسل خود قصد دارند تا قدری از دنیای شلوغ و پر هیاهوی مدرن، فاصله گرفته و قدری آرامش و سکوت را تجربه کنند؛ در راستای این هدف، روز را در آرامش هتل گذرانده و شب ها به گشت و گذار در شهر محل اقامت خود می پردازند. شهر مارماریس به تفریحات شبانه زیاد و واحل فوق العاده اش معروف است. رستوران های ساحلی این شهر، از کیفیتی عالی و منظره ای بینظیر بهره مند هستند و کاملا مناسب یک ماه عسل دلچسب و قرین با آرامش، خواهند بود.

تور ماه عسل بودروم ترکیه

بودروم یا بدروم، شهری واقع در غرب کشور ترکیه است که سواحل بسیاری برای قدم زدن و گشت و گذار یک زوج جوان، دارد. قلعه ای به جا مانده از تاریخ، در این شهر قرار گرفته که می تواند تاثیر زیبایی روی عکس های این سفر بگذارد. مردم بودروم، هر ساله فستیوال های زیادی برگزار می کنند که اگر زوج جوان برنامه ماه عسل خود را با آن ها هماهنگ کنند، می توانند لذت زیادی از شرکت کردن در آن ها ببرند. طبیعت این شهر نیز جذابیت خود را دارد و بازدید از آن به علاقه مندان به طبیعت، پیشنهاد می شود.

تشریفات عروسی در ترکیه

همینطور میتوانید ار بخش تشریفات عروسی در ترکیه  تمامی خدماتی که تیم تشریفات ارائه میدهد را مشاهده کنید

همچنین برای برگزاری مراسم عروسی خود در ترکیه ، استانبول ، ترکیه  با تیم تشریفات عروسی مشاوره داشته باشید

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا شما را با بهترین شهر های مناسب ماه عسل در ترکیه، آشنا کنیم. همانطور که پیش تر اشاره شد، برگزاری مراسمات عقد، عروسی و ماه عسل، نیازمند برنامه ریزی دقیقی است. توصیه می کنیم که این کار را به تیم های تشریفات مجالس ژوان و تشریفات عروسی ژوان بسپارید تا خود را از استرس و زحمت این کار، رها کنید.

 

تشریفات مجالس ژوان