[av_heading heading=’برنامه ریزی مراسم عروسی’ tag=’h1′ style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#f5d20c’ av_uid=’av-e76lul’][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-19723h’]
روز عروسی یکی از بیادماندنی ترین و مهمترین روزهای هر شخصی محسوب می گردد. برای برگزاری بهترین و باکیفیت ترین مراسم باید برنامه ریزی کنید تا موردی از قلم نیفتد.
تیم متخصص ژوان راهنمایی های لازم را جهت داشتن مراسمی زیبا،منحصر به فرد به شما عزیزان ارائه می نماید.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://tashrifatmajales.com/wp-content/uploads/2017/06/3fbdd7d5-2e91-4248-b01d-3892332803c3.jpg’ attachment=’2032′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ av_uid=’av-b0oisd’][/av_image]

[av_heading heading=’چگونه برای مراسم عروسی برنامه ریزی کنیم؟’ tag=’h2′ style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#eded34′ av_uid=’av-8xuz71′][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-7kbxdp’]
*زمان برگزاری عروسی : هزینه سالن های عروسی در اعیاد نسبت به سایر روزها متفاوت است. اکثر مردم روزهای پنج شنبه و جمعه را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب می کنند تا تمامی میهمانان در این روز حضور داشته باشند.
*تهیه لیست میهمانان: حتما قبل از بازدید از سالن عروسی، لیستی از تعداد تقریبی میهمانان تهیه نمایید تا با توجه به تعداد، سالن مناسب خود را اجاره نمایید.
*تعیین هزینه لازم جهت برگزاری مراسم عروسی: بودجه لازم جهت برگزاری مراسم عروسی خود را تخمین بزنید.
*انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی : یکی از مهمترین موارد، انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی می باشد که باید 3 مورد بالا را نیز حتما لحاظ نمایید. موارد دیگری مانند: فصل برگزاری مراسم عروسی،آب وهوای منطقه و فرهنگ وخانواده طرفین نیز در انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی بسیار مهم هستند. برای اجاره تالار و یا باغ عروسی باید سریعتر اقدام نمایید تا در روز مورد نظر شما به شخص دیگری اجاره داده نشود.
پیشنهاد ما این است که برای کاهش استرس مراسم عروسی، 6 ماه قبل برای انجام موارد گفته شده، اقدام نمایید.

تشریفات مجالس ژوان موارد دیگری همچون: باغ عروسی، خدمات عروس و داماد، موزیک، فیلم برداری و عکاسی،ماشین عروس و بسیاری موارد دیگر را برای ارائه به مشتریان خود فراهم آورده است.
انتخاب تشریفات عروسی که تمام این موارد را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت به شما ارائه می دهد ،با توجه به زمانبر بودن انتخاب آتلیه عکاسی، آرایشگاه عروس و داماد، ماشین عروس،دسته گل عروس، باغ عروسی ،در کاهش سردرگمی و استرس  و همچنین زمان بسیار کمک خواهد کرد.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://tashrifatmajales.com/wp-content/uploads/2017/06/wedding2.jpg’ attachment=’2031′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ av_uid=’av-6b9evx’][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-gdgp9′]
تنوع در پکیج های پذیرایی انتخاب شما را بسیار آسان می کند. شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از میان پکیج های متنوع، اقدام به انتخاب نمایید.

پکیج های پذیرایی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2op1x9′]
برای انتخاب خدمات جانبی شامل: حریرآرایی، شمع آرایی، گل آرایی،آتش بازی،سفره عقد، نورآرایی و … می توانید از فیلم هایی که برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده ، بازدید نمایید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاهده خدمات جانبی

برای مشاهده فیلم می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

فیلم خدمات مجالس ژوان

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان