انواع خدمات مجالس و اهمیت آن

امروزه خدمات مجالس موجب صرفه جویی در زمان و انرژی عروس و داماد و خانواده های آنها می شود و همچنین موجب کاهش استرس و سردرگمی عروس و داماد می شود.
خدمات مجالس با کیفیت ، برگزاری با جدیدترین متد روز دنیا و بهترین و خاطره انگیزترین مراسم و جشن ها را تضمین می نماید و شما با آسودگی خاطر می توانید به دیگر کارهای خود بپردازید و از جشن و مراسم خود لذت برید.

برگزاری تشریفات عروسی

در بخش تشریفات عروسی باید اقدامات زیادی صورت گیرد که برای مشاهده کامل اقدامات و موارد مربوط به تشریفات عروسی می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

  • گل آرایی
  • حریرآرایی
  • باغ عروسی
  • فیلمبرداری و عکاسی
  • موزیک و دی جی
  • خدمات جانبی
  • خدمات عروس و داماد
  • خدمات پذیرایی عروسی

انواع خدمات مجالس

خدمات مجالس در تشریفات مجالس ژوان دارای سه نوع می باشد. تیم تشریفات مجالس ژوان سیاستی را اتخاذ نموده اند تا زوجین با هر سطح هزینه ای بتوانند مراسم و جشن خود را با کیفیت برگزار نمایند و میهمانان راضی باشند.

خدمات مجالس لاکچری LUXURY

خدمات مجالس لاکچری دارای بهترین و شیک ترین تزیین و دکوراسیون می باشد از جمله : به روزترین تزیین میز شام میهمانان ، به روزترین تزیین میز شام عروس و داماد، جدیدترین متد تزیین جایگاه عروس و داماد، بهترین و  به روز ترین تزیین ورودی میهمانان، دارای آلاچیق گل ، توپ گل ، آرک گل،گل آرایی داخل سالن، بهترین و به روزترین متد تزیین سفره عقد، آتش بازی حرفه ای ، شمع آرایی ویژه ، بهترین نورآرایی و استفاده از ریسه های نور، حریرآرایی مطابق جدیدترین متد روز دنیا، پیست ویژه رقص 3 بعدی، نورپردازی ویژه پیست رقص، نمایشگر LED  بزرگ 75 اینچ ، DJ و گروه موزیک حرفه ای، آبشار شکلات، ماشین عروس با انتخاب عروس و داماد و بسیاری موارد دیگر…
برای پکیج های پذیرایی نیز می توانید از بین تمامی پکیج ها بصورت گزینه ای انتخاب نمایید و یا پکیج مروارید،پکیج لیلیوم را انتخاب نمایید.
در خدمات مجالس لاکچری LUXURY می توانید از میان کلیه باغ عروسی تشریفات مجالس ژوان انتخاب نمایید.
همچنین می توانید از هدایای ویژه تشریفات مجالس ژوان در پکیج های پذیرایی استفاده نمایید.
با خدمات مجالس لاکچری شبی بیادماندنی و بسیار خاطره انگیز خواهید داشت.

خدمات مجالس VIP

برای داشتن خدمات مجالس VIP می توانید از میان پکیج های پذیرایی  ارکیده، آنتوریوم، هورتانسیا انتخاب نمایید.
خدمات مجالس VIP دارای :  تزیین میز شام میهمانان ،  میز شام عروس و داماد، جدیدترین  تزیین جایگاه عروس و داماد،  تزیین ورودی میهمانان، گل آرایی داخل سالن، بهترین و به روزترین متد تزیین سفره عقد، آتش بازی انتخابی ، شمع آرایی ویژه ،  نورآرایی و استفاده از ریسه های نور، حریرآرایی مطابق جدیدترین متد روز دنیا، پیست رقص، نورپردازی پیست رقص، نمایشگر LED  با سایز 75 اینچ ، DJ و گروه موزیک حرفه ای، ماشین عروس با انتخاب عروس و داماد و بسیاری موارد دیگر می باشد.
خدمات مجالس VIP می توانید از میان 5 باغ عروسی تشریفات مجالس ژوان انتخاب نمایید.
از هدایای ویژه تشریفات مجالس ژوان در پکیج های پذیرایی استفاده نمایید.

خدمات مجالس نرمال NORMAL

برای داشتن خدمات مجالس نرمال NORMAL  می توانید از پکیج های پذیرایی پایه و رز انتخاب نمایید.
خدمات مجالس نرمال NORMAL دارای : تزیین میز شام میهمانان ،  میز شام عروس و داماد، جدیدترین تزیین جایگاه عروس و داماد،  تزیین ورودی میهمانان، گل آرایی داخل سالن، بهترین و به روزترین متد تزیین سفره عقد، آتش بازی انتخابی ، شمع آرایی انتخابی،  نورآرایی و استفاده از ریسه های نور، حریرآرایی انتخابی، پیست رقص، نورپردازی پیست رقص، نمایشگر LED  بزرگ 75 اینچ ، DJ و گروه موزیک حرفه ای بصورت انتخابی از منو ، و بسیاری موارد دیگر می باشد.
خدمات مجالس نرمال NORMAL می توانید از میان  3 باغ عروسی تشریفات مجالس ژوان انتخاب نمایید.
می توانید از هدایای ویژه تشریفات مجالس ژوان در پکیج های پذیرایی استفاده نمایید.
موارد ذکر شده  در هریک از خدمات مجالس با کیفیت یکسان برگزار می گردد و تنها تفاوت انواع خدمات مجالس در موارد آن است که در خدمات مجالس متفاوت زیاد و کم می گردد.
هدف تیم تشریفات مجالس ژوان برگزاری تشریفات عروسی و خدمات  مجالس در تمامی سطوح و هزینه با بالاترین کیفیت و جلب رضایت مشتری می باشد.


با توجه به افزایش روزافزون مشتریان، تشریفات ژوان تصمیم دارد تعدد باغ عروسی خود را افزایش دهد تا انتخاب برای مشتریان به راحتی صورت پذیرد.
به همین دلیل تعدادی باغ عروسی در شرق تهران در اختیار گرفته و مطابق متدهای روز دنیا ، دیزاین نموده تا علاقمندان به سبک های مختلف از جمله : اروپایی،کلاسیک،سنتی و … برای انتخاب باغ عروسی خود دچار سردرگمی نشوند.
همچنین عروس و دامادهایی که علاقه مند هستند جشن عروسی خود را در باغ عروسی در اطراف تهران
از جمله : باغ عروسی جاجرود،باغ عروسی لواسان،باغ عروسی گرمدره و … برگزار کنند ، باید این نوید را بدهیم که این امکان نیز فراهم گردیده است.
تشریفات مجالس ژوان بدلیل کاهش فشار اقتصادی و همچنین افزایش مشتریان ،قیمت استثنایی پکیج های پذیرایی و سایر خدمات مجالس خود را تا به امروز ثابت نگه داشته و این در حالیست که کیفیت پکیج های پذیرایی نه تنها پایین نیامده بلکه کیفیت و ننوع آنها بیشتر هم شده است.
تمامی خدمات ارائه شده در تشریفات مجالس ژوان بسیار دقیق و برنامه ریزی شده میباشد.
ارائه خدمات مجالس که شامل : مزون لباس عروس،آرایشگاه عروس و داماد، تزیین ماشین عروس، دی جی و موزیک،فیلمبرداری و عکاسی و… می باشد،به این دلیل است که همه موارد مهم و مورد نیاز بصورت یکجا در اختیار عروس و داماد قرار گیرد و عروس و داماد زمان خود را در مسیرهای رفت و امد بین آتلیه،باغ،آرایشگاه ،گل فروشی و … تلف نکنند و با خیال راحت و بدون استرس دیر رسیدن به مراسم و … جشن عروسی خوب و باشکوهی داشته باشند.
همچنین قابل ذکر است که برای ارائه خدمات مجالس ،کیفیت و به روز بودن تمامی موارد مدنظر ماست.
به همین دلیل از تجربیات و تخصص افراد مجرب و حرفه ای در تمامی زمینه ها ،استفاده می نماییم تا بهترین کیفیت و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم .

نظرات مشتریان خوب و رضایتمندی آنها از تیم تشریفات مجالس ژوان گویای کیفیت تمامی خدمات مجالس ماست

 

تشریفات مجالس ژوان