[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-9rw3qu’]

گل آرایی مراسم عروسی

یکی از عواملی که موجب خاص بودن مراسم عروسی میگردد ،نحوه گل آرایی مراسم عروسی است.لذا تزئین فضا و سالن یا باغ توسط گل ها از اهمیت بالایی برخوردار است.گل آرایی انواع متفاوتی دارد.از گل آرایی میزهای پذیرایی ،گل آرایی راهروها ،گل آرایی فضای داخلی گرفته تا گل آرایی محل نشیمن عروس و داماد و …همچنین تزئین ماشین عروس و دسته گل عروس نیز جزو گل آرایی مراسم عروسی محسوب میشوند.

اهمیت گل آرایی انجایی به چشم می آید که تکمیل کننده دیگر نکات تدارکات مراسم عروسی من جمله فیلم برداری یا نورپردازی است و هرچه این کار حرفه ای تر انجام گیرد ،دیگر مراحل بیشتر به چشم میاید.علاوه بر این موجب زیبا و رویایی تر شدن فضا میگردد.

در این نوشته قصد معرفی چندین ایده از تزئین مراسم عروسی را داریم.با ما همراه باشید:

گل آرایی در تشریفات عروسی

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

پر واضح است که تمامی عکس های عروسی و مهمترین سکانس های فیلمبرداری از این قسمت گرفته میشود.پس مهمترین محل برای گل آرایی این مکان است و باید این جایگاه به نحو احسنت تزئین شود.میتوانید برای جایگاه عروس و داماد یک کمان گل که بالای سر آنها تعبیه شده استفاده نمایید.برای زیبا تر شدن این نوع از گل آرایی میتوانید از گوی های کریستالی که از لابلای گل ها آویزان هستند استفاده نمایید.

تاج گل ساقدوش

میتوانید برای کودکان و یا ساقدوش های خود تاجی از گل سفارش دهید .این ایده برای ساقدوش های شما ،آنها را مانند فرشتگان در نظر میهمانان جلوه میدهد.

گل آرایی میز میهمانان

میز میهمانان یکی از مواردی است که در اکثر مراسم حتی بصورت محدود مورد تزئین قرار میگیرند.بدین منظور میتوانید از گل های میخک فرنگی ،ارکیده و یا ادریسی استفاده نمود.

گل آرایی میز شام

میز شام نیز یکی از مواردی است که در اکثر مراسم مورد گل آرایی قرار میگیرد زیرا این میز علاوه بر احترامی که به میهمانان منتقل میکند ،یکی از سکانس های مهم در فیلمبرداری نیز هست.

پذیرش تمام سفید

در این نوع از گل آرایی ،تمامی گل ها به رنگ سفید هستند و پس زمینه نیز با رنگ سفید است.این نوع گل آرایی مانند تونلی با تم سفید است.

دسته گل عروس

یکی از دیگر موارد گل آرایی که در مراسم عروسی صورت میگیرد ،دسته گل عروس است که متناسب با لباس عروس و مشخصات ظاهری او سفارش داده میشود.از انواع دسته گل عروس میتوان به مدل های آبشاری ،حلقه و یا شاخه گل بدون تزئئین اشاره نمود.

لوستر گل

میتوانید به جای استفاده از لوستر کریستال ، از لوستری که با گل تدارک دیده شده استفاده نمایید.در این لوستر گل ها بشکل آویزان از یک حلقه پیچیده شده اند.میتوانید بای زیباتر شدن این لوستر از اویزهای کریستالی در بین گل ها نیز استفاده نمایید.

باغ وارونه

یکی از ایده های ناب برای تزیین مراسم عروسی ،ایده باغ وارونه است.بدین معنی که گل ها از سقف بشکل وارونه آویزان میشوند.در میان گل هایی که از سقف آویزان شده اند لوسترهای کریستالی بسیار جلوه زیبایی به محیط خواهند داد.

گل آرایی مسیر عروس و داماد

میتوان برای مسیری که عروس و داماد و یا میهمانان از درب ورودی تا تالار و یا باغ عروسی طی میکنند را توسط گل ها تزئین نمود.

تزئین کیک با گل

میتوانید بجای عروسک ها خمیری یا پلاستیکی بر روی کیک ،از گل های طبیعی برای تطئین روی کیک استفاده نمایید.بهتر است برای این منظور از گل های شیری،لیمویی یا صورتی ملایم استفاده نمود.

گل آراییحروف اول اسم عروس و داماد

میتوان حروف اول اسامی عروس و داماد را به شکل اویزهایی که با گل تزئین شده اند ،از پشت جایگاه عروس و داماد آویزان نمود.

گل آرایی ورودی مراسم عروسی

گل آرایی ورودی مراسم به معنی محترم شمردن مقدم میهمانان است.بدین منظور میتوانید برای جلوگیری از پلاسیده شدن گل ها متاثر از تغییرات آب و هوایی از گل های مصنوعی که شباهت زیادی به گل های طبیعی دارند استفاده نمود.

نحوه گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی مراسم عروسی به چند مورد بستگی دارد اعم از فصل برگزاری مراسم ،محل برگزاری مراسم ،بودجه ای که بدین منظور در نظر گرفته شده است و سلیقه زوجین.شما میتوانید با توجه به تمام این موارد گل آرایی را از  تشریفات مجالس خود بخواهید.

[av_button_big label=’تشریفات مجالس ‘ description_pos=’below’ link=’page,206′ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’aqua’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color-subtle’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-7dlr1i’][/av_button_big]

[av_button_big label=’خدمات مجالس ‘ description_pos=’below’ link=’page,753′ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color-subtle’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-5uh852′][/av_button_big]

[av_button_big label=’تشریفات عروسی’ description_pos=’below’ link=’page,766′ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color-subtle’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-47u11y’][/av_button_big]

[av_button_big label=’باغ عروسی’ description_pos=’below’ link=’page,1564′ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’orange’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color-subtle’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-3b2jmu’][/av_button_big]

دسته گل عروس - خدمات مجالس گل آرایی مراسم عروسی - تشریفات عروسی گل آرایی مراسم عروسی - باغ عروسی گل آرایی مراسم عروسی - تشریفات عروسی گل آرایی مراسم عروسی - خدمات مجالس
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان