[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2kdwa2′]

کدام مدل کفش عروس مناسب است؟

خرید لباس همیشه برای خانم ها جذاب بوده است خصوصا زمانیکه این خرید ها مربوط به مهمترین شب زندگیشان باشد.یکی از این خرید های مهم ،انتخاب کفش عروس است. برای شما بعنوان یک عروس انتخاب های زیادی وجود دارد که بسته به اندام شما و قدتان نسبت به داماد و همچنین مدل لباس و یا حتی محیط برگزاری مراسم اعم از تالار یا باغ عروسی میتوانید یک مدل را انتخاب نمایید.

شاید با خود به این فکر کنید که لباس عروس بلند است و چیزی دیده نمیشود پس نیاز نیست خیلی وسواس به خرج بدهیم ،کمااینکه کفش عروس به علت سفید بودنش مصرفی بجز مصرف یک شب ندارد بنابراین همینکه زیبا باشد کافی است.اما شما باید برای زیبا راه رفتن و همچنین راحتی پا در زمان گام برداشتن و یا رقصیدن نیاز به یک کفش راحت دارید.

اما چه نکاتی را در زمان خرید باید مد نظر داشته باشیم تا به کمک آنها بتوانیم یک کفش استاندارد را انتخاب نماییم.

محل برگزاری مراسم

شما با توجه به محل برگزاری مراسم باید کفش مراسم خود را انتخاب نمایید.بعنوان مثال در صورتی که محل مراسم شما در تالار است هیچ محدودیتی در انتاب نوع کفش اعم از پاشنه بلند ،پاشنه کوتاه ،کفش جلو باز یا اصطلاحا صندل ،کفش ساق بلند و … وجود ندارد.اما در صورتیکه مراسم شما در باغ عروسی است باید در انتخاب کفش دقت بیشتری بخرج دهید.در صورتیکه کفش پاشنه بلند انتخاب میکنید سعی نمایید پاشنه آنرا ضخیم در نظر بگیرید در هنگام راه رفتن بر روی زمین خاکی دچار مشکل نشوید.همچنین بهتر است از انتخاب کفش های جلو باز احتناب نمایید.

فصل برگزاری مراسم

ناگفته پیداست که در فصول گرم میتوانید از صندل و در فصول سرد از کفش های ساقدار و جلو بسته باید استفاده نمود.اما در صورتیکه مراسم شما در تالار باشد میتوانید انتخاب های خود را وسیع تر نمایید.

تضاد رنگی

بطور کلی برای کفش عروس رنگ های سفید ،طلایی ،نباتی و شیری مورد استفاده قرار میگیرد.اما در صورتیکه رنگ کفش را ملیح تر در نظر بگیرید میتوانید دستتان را در انتخاب رنگ کفش بازتر بگذارید.بعنوان مثال رنگ گلبهی یا ابی اسمانی و یا یاسی در صورتیکه جنس کفش از مخمل باشد علاوه بر اینکه سلیقه شما را در انتخاب رنگ کفش اعمال میکند ،میتوانید از این کفش ها در آینده نیز استفاده نمایید.

پاشنه کفش

این المان بستگی زیادی به تناسب قد عروس و داماد دارد.در صورتیکه قد عروس هم اندازه داماد باشد از انتخاب کفش با پاشنه بلند به شدت برهیزید.اما در صورتیکه محدودیت قدی ندارید میتوانید انتخاب خود را به انواع بدون پاشنه یا پاشنه دار ارتقا دهید.اما در همه حال قانون راحت بودن را از یاد نبرید.کفش از هر مدلی که باشد ،باید بتوانید به راحتی زمان طولانی را با آن راه بروید.انواع مدلهای لژدار علاوه بر اینکه زیبا هستند و قد شما را بلند میکنند ،در هنگام راه رفتن نیز راحتی شما را تضمین میکنند.علاوه بر این در صورتیکه لباس شما دنباله دار است ، بهتر است از کفش های پاشنه دار بپرهیزید خصوصا اگر پاشنه کفش را باریک انتخاب کنید ،موجب گیر کردن پاشنه کفش بر روی دنباله لباس میشود و راه رفتن شما را سخت میکند.

کیفیت و راحتی

و اما مهمترین نکته ای که در انتخاب یک کفش باید در نظر گرفته شود ،راحتی آن است.یک کفش باید از جنسی ساخته شده باشد که انعطاف پذیر باشد و پا در آن فرم طبیعی خود را داشته باشد.در صورتیکه هزینه آن برایتان مهم نیست سعی نمایید از جنس چرم طبیعی استفاده کنید .همچنین بلندی پاشنه نیز در راحتی پا و کمرتان نیز تاثیر مستقیمی دارد.برای ارزیابی کیفیت کفش حتما چند قدم با آن راه بروید.اما پس از خرید نیز سعی کنید چند ساعت با آن قدم بزنید تا به اندازه پاشنه و فرم آن عادت نمایید.

خرید در هنگام غروب

در هنگام غروب ،پاها ورم بیشتری دارد بنابراین بهتر است که انتخاب و خرید کفش در هنگام غروب اقدام نمایید.زیرا در صورتیکه در زمان های دیگری به خرید اقدام نمایید ،کفش برایتان جذب و یا تنگ باشد.اما اگر پس از خرید کفش متوجه شدید که پایتان را اذیت میکند ،نیز نگران نشوید.میتوانید با خیساندن چند تکه روزنامه و گذاشتن آنها درون کفش به مدت یک شبانه روز آنرا تا حدی بزرگتر نمایید.

تزئینات روی کفش

کفش عروس در انواع متنوعی اعم از نگین دار ،بندی و یا حتی ساده موجود است.در صورتیکه لباس شما به حدی کوتاه است که کفش از زیر لباس دیده میشود بهتر است از انواع نگین دار و یا بندی که بر روی ساق پا بصورت ضربدری بسته میشود استفاده نمایید و در صورتیکه لباس شما دنباله دار است و کفشتان دیده نمیشود میتوانید از انواع ساده آن که ارزان تر نیز هست نیز استفاده نمایید.

تشریفات عروسی

تشریفات مجالس 

خدمات مجالس

کدام کفش عروس مناسب است - تشریفات عروسی کفش عروس - خدمات مجالس جدیدترین مدل کفش عروس - تشریفات مجالس کفش عروس - باغ عروسی مناسب ترین کفش عروس - تشریفات عروسی کفش عروس - تشریفات مجالس کفش عروس - باغ عروسی مدل کفش عروس - خدمات مجالس

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان