[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2aqodz’]

میکاپ عروس (بخش دوم)

میکاپ عروس - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی - خدمات مجالس

میکاپ در زبان فارسی به معنای آرایش صورت با لوازم آرایش است و به کسی که این امر را انجام میدهد میکاپ ارتیست نام دارد.

در برخی موارد ممکن است گریم با میکاپ اشتباه گرفته شود .گریم به رفع عیوب صورت نظیر برجسته نمودن گونه ها ،برجسته نمودن لب ها ،رفع عیوب پوست نظیر سوختگی و … گویند بطوریکه کاملا طبیعی جلوه کند اما در مورد میکاپ ،آرایش توسط موارد رنگی صورت میگیرد و رنگ را به چهره اضافه میکند.

میکاپ لایت به میکاپی میگویند که ضمن آرایش ،سادگی را نیز حفظ نماید بطوریکه ضمن انجام آرایش ،تغییر محسوسی در چهره ایجاد نشود.البته ممکن است بخاطر سادگی این نوع از آرایش ،به نظر بیاید که انجام آرایش لایت کار ساده ای است اما واقعیت این است که برای انجام این مدل از میکاپ تخصص بسیار زیای لازم است زیرا نباید تغییر محسوسی در چهره ایجاد گردد.آرایش لایت بیشتر در آرایش عروس های اروپایی کاربرد دارد و به همین دلیل به عنوان یک سبک اروپایی شناخته میشود.

در مقاله قبل در مورد آرایش عروس بصورت خودارایی سخن گفتیم.در این مقاله قصد بیان مواردی را داریم که در صورتیکه قصد مراجعه به یک آرایشگاه را دارید ،را باید مد نظر قرار دهید.

انتخاب آرایشگاه مناسب برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.این اهمیت زمانی بیشتر میشود که بخواهند یک آرایشگاه مناسب برای مراسم ازدواج خود انتخاب نمایند.اینکه صورت خود را برای مهمترین شب عروسیتان به چه کسی بسارید بسیار مهم است زیرا در صورتیکه میکاپ شما باب میلتان نباشد ،در آینده علاقه ای که تماشای فیلم و عکس های عروسیتان نخواهید داشت.بدین منظور برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید ،راهکارهایی به شما ارائه میشودتا میکاپ مناسبی را در بهترین شب زندگیتان داتشه باشید.

در مرحله اول سعی نمایید آرایشگری را انتخاب نمایید که منعطف باشد.بدین معنی که از شما نظر بخواهد و به خواسته هایتان اهمیت دهد.زیرا بطور قطع هر خانمی تا حدودی میداند که چه آرایشی و چه مدل مویی بیشتر به او می اید .بنابراین میتواند تا حدی به آرایشگر کمک نماید.اما این مورد به تنهایی برای دستیابی به یک آرایش مناسب به شما کمک نخواهد کرد بنابراین حرفه ای بودن آرایشگر و بکار بردن تجربه او در میکاپ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.البته این بدان معنی نیست که برای انتخاب یک آرایشگر حرفه ای به جاهای لوکس و گران قیمت مراجعه نمایید.به یاد بسپارید که هر خدمات گران قیمتی ،ضامن کیفیت نیست و چه بسا میکاپ های گران قیمتی که به صورت عروس سازگار نبوده و موجب هدر رفتن هزینه و عدم رضایت زوجین شده باشد.

سعی نمایید دو تا سه هفته قبل از مراسم ازدواجتان نزد آرایشگرتان بروید و از وی بخواهید چندین مدل آرایش را بر روی چهره شما تست نماید تا بتوانید با خیال راحت ،بهترین آن ها را انتخاب نمایید.این موضوع از استرس پیش از مراسم شما نیز میکاهد.علاوه بر این ،با این کار از نواقص پوست و موی خود مطلع شده و در صدد رفع آن بر میایید.

سعی نمایید در زمان تست آرایش بر روی صورتتان ،لباسی سفید بر تن نمایید زیرا تاثیر رنگ سفید بر روی چهره بر روی آرایش تاثیر میگذارد.لباس سفید در برخی از چهره ها موجب سفید تر شدن پوست و در برخی دیگر موجب تیرگی پوست خواهد شد.

قبل از مراجعه به آرایشگاه ،در اینترنت سرچ نمایید و مدل هایی که فکر میکنید به چهره شما میاید را انتخاب نمایید و به آرایشگرتان نشان دهید.همچنین میتوانید عکس هایی از صورتتان که در مراسم های دیگر داشته اید و به صورتتان میاید را با میکاپ ارتیست خود در میان بگذارید تا با توجه به آن ها بهترین مدلو رنگ را برایتان انتخاب نماید.

در مورد رنگ موها نیز با توجه به سابقه ای که در رنگ نمودن موهایتان دارید و نوع مارکی که قبلا استفاده میکردید با آرایشگرتان صحبت نمایید.بهتر است یک هفته قبل از انجام مراسم نسبت به رنگ نمودن موهایتان اقدام نمایید تا در صورت ناسازگاری رنگ با وستتان و یا حساسیت پوستتان به رنگ ،فرصت ترمیم را داشته باشید.

پس از طی این موارد توسط خودتان ،ادامه کار و انجام یک آرایش مناسب با سلیقه و چهره شما بر عهده آرایشگرتان است و میتوانید با خیال راحت تری این امر را به وی بسپارید تا میکاپ مناسبی را بر چهره شما اجرا نماید.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

میکاپ عروس - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی - خدمات مجالس
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان