[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2190zt’]

مراسم عروسی و تشریفات مجالس

مراسم عروسی و تشریفات مجالس - تشریفات عروسی - خدمات مجالس - باغ عروسی

امروزه با توجه به مشغله بسیارزیاد افراد موسساتی بوجود امده اند که در برگزاری مراسم ها به کمک شما بیایند.

عبارت تشریفات مجالس به معنی واگذاری تمامی مراحل از صفر تا صد آن به عهده موسسه ای که یک مراسم مانند مراسم عروسی ،نامزدی ،تولد ،و … را برگزار مینماید.این مراسم طبق نظر و خواسته مشتریان و بر طبق سلیقه و میزان بودجه ای که برای این مهم در نظر گرفته اند برنامه ریزی میشود و مراسم بر طبق این موارد پیش میرود.

به عنوان اولین کاری که یک تشریفات عروسی برای برگزاری مراسم عروسی باید انجام دهد ، پیشنهاد و معرفی یک تالار و یا باغ عروسی است بطوری که متناسب با فصل برگزاری مراسم ،تعداد میهمانان ،میزان بودجه ،نوع مراسم و نحوه برگزاری ان و … باشد است.بعنوان مثل در فصول گرم تر مانند بهار و تابستان اکثرا باغ را مورد استقبال قرار میدهند و در فصول سرد مانند پاییز و زمستان فتالار عروسی از رونق بیشتری برخوردار است.هرچند در صورتیکه باغ عروسی دارای یک مکان سرپوشیده باشد ،گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم در فصل پاییز و زمستان است.

از دیگر وظایف یک موسسه تشریفاتی ،تزئین اتاق عقد ،گل آرایی باغ عروسی و تالار ،گل آرایی ماشین عروس و جایگاه عروس و داماد است که با توجه به سلیقه و بودجه عروس و داماد انجام می شود .

از دیگر وظایف یک تشریفات مجالس  ،معرفی یک آتلیه برای امور عکس برداری و فیلم برداری از مراسم است.فضای آتلیه و عمارتی که زوجین قصد عکس و فیلمبرداری در آن را دارند از اهمیت ویژه ای برای عروس و داماد ها برخوردار است.زیرا خاطره انگیزترین لحظات زندگی هر فرد مراسم ازدواجش است که توسط یک آتلیه خوب ثبت و ضبط خواهد شد.

کارت دعوت عروسی نیز از جمله مواردی است که در برگزاری مراسم عروسی مورد نیاز است.بنابراین اینکه یک فروشگاه را برای سفارش معرفی نمایند نیز یکی دیگر از مواردی است که بر عهده موسسه تشریفاتی است.

یکی از مواردی که ذهن عروس خانم ها را بشدت مشغول میکند موضوع انتخاب آرایشگاه است.بدین منظور موسسات تشریفات عروسی  به یاری عروس خانم ها شتافته و آریشگاه هایی را به آن ها معرفی مینمایند.علاوه بر این معرفی آرایشگاه برای داماد نیز میتواند از وظایف موسسات تشریفاتی باشد.

در کنار سالن های زیبایی ،انتخاب یک مزون برای انتخاب لباس عروس و کت و شلوار داماد نیز در صورت نیاز میتواند جزو خدماتی باشد که موسسات تشریفاتی ارائه میدهند.

تهیه موراد پذیرایی از جمله شیرینی ،کیک ،شام ،ظروف پذیرایی ،رومیزی ها و بطور کلی هر آنچه که به پذیرایی وابسته است از جمله خدماتی است که توسط اینگونه موسسات ارائه میگردد.

موارد بالا جزو خدمات مجالس محسوب می شوند.
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان