برگزاری مراسم سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی افراد است که می تواند همانند مراسم ازدواج، زیبا و باشکوه برگزار شود. برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج به بهترین شکل ممکن، راه های بسیاری وجود دارد که برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تهیه ی یک غذای بسیار لذیذ برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج

2- تهیه و پخت کیک و دسر خوشمزه جشن سالگرد ازدواج

3- خرید یک هدیه مناسب برای تبریک مراسم سالگرد ازدواج

4- درست کردن کارت زیبا برای تبریک مراسم سالگرد ازدواج به همسرتان

5- یادآوری خاطرات خوب و به یاد ماندنی بعد از مراسم ازدواج به شکلی جذاب

6- هدیه دادن گل مورد علاقه همسرتان به وی در مراسم سالگرد ازدواج

7- طراحی یک دکوراسیون رومانتیک و به یاد ماندنی در شب مراسم سالگرد ازدواج و … این موارد ایده هایی است که می توانید از آنها برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج استفاده نمایید.

اما اگر زمان کافی ندارید یا تمایل دارید مراسم سالگرد ازدواج تان به بهترین شکل ممکن برگزار شود، می توانید از خدمات برگزاری مراسم سالگرد ازدواج ژوان استفاده نمایید.  برای داشتن یک مراسم سالگرد ازدواج بسیار عالی و به یاد ماندنی کافیست تلفن خود را بردارید و با شماره همراه ۰۹۱۲۲۷۲۳۷۸۸ تماس حاصل فرمایید. 

برگزاری مراسم سالگرد ازدواج ، یکی از خدمات تشریفات مجالس ژوان می باشد. برگزاری جشن سالگرد ازدواج لوکس، بهترین تزیین ها، بهترین آرایش و سفره آرایی را از تشریفات ژوان بخواهید. همچنین می توانید در زیر، بهترین تصاویر از جشن سالگرد ازدواج را می توانید مشاهده نمایید. 

سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یکی از تاریخ های مهم زندگی زوجین بعد از جشن عقد و عروسی است. اغلب زوجین تمایل دارند تا بعد از برگزاری جشن عروسی، هر ساله این تاریخ به یاد ماندنی را جشن بگیرند و خاطرات خوب خود را یادآور شوند. سالگرد ازدواج بسته به سلیقه و نظر طرفین به شکل های مختلفی انجام می شود. ممکن است زوجین بخواهند این جشن ارزشمند را به تنهایی و در منزل یا یک فضای رمانتیک برگزار کنند.

عده ای نیز علاقمند هستند تا سالگرد عقد یا عروسی خود را با دیگران جشن بگیرند. اگر شما جزو آن دسته از زوجینی هستید که علاقمند به اشتراک گذاری این جشن با دیگران هستید؛ می توانید با سپردن برنامه ریزی های این جشن به تیم تشریفات معتبر، بهترین مراسم سالگرد ازدواج را برای خود و اطرافیان رقم بزنید. در ادامه این محتوا ضمن توضیح کارهایی که برای برگزاری یک جشن خوب باید انجام دهید؛ به معرفی بهترین تیم خدمات مجالس در ایران می پردازیم.

فضای مناسبی را برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج انتخاب کنید

اگر تصمیم به برگزاری جشن سالگرد ازدواج گرفته اید؛ در قدم اول به تعیین تعداد مهمانان خود بپردازید و در ادامه فضای مناسبی را برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج تان انتخاب کنید. باغ، تالار و سالن های متعددی هستند که امکان برگزاری جشن سالگرد ازدواج لوکس و خاصی را برای شما فراهم می کنند.

اگر زمان کافی برای انتخاب فضای برگزاری جشن را دارید؛ می توانید با پرس و جو از اطرافیان و سرچ کردن در فضای اینترنت، یک باغ عروسی زیبا با خدمات عالی را برای مراسم خود انتخاب کنید. اما اگر به دلیل مشغله کاری شرایط پیدا کردن باغ عروسی برای برگزاری این جشن را ندارید؛ می توانید این کار را به کسانی که صفر تا صد تشریفات عروسی، تشریفات عقد و جشن های دیگر را انجام می دهند، بسپارید.

با تیم فیلمبرداری معتبری قرارداد کنید

حال که اقدام به برگزاری یک جشن سالگرد ازدواج خاص و متفاوت کرده اید؛ بد نیست تا خطرات این شب به یاد ماندنی و عزیز را برای خود حفظ کنید. می توانید برای این کار از فیلمبرداران و عکاسان حاذقی کمک بگیرید. عکس و فیلم تنها چیزهایی هستند که از یک جشن عروسی یا یک مراسم خاص به یاد می مانند. بنابراین؛ پیشنهاد می شود تا با یک تیم فیلمبرداری حرفه ای، قرارداد ببندید.

قبل از ثبت قرارداد نگاهی به نمونه کارها و خدمات آن مجموعه بیندازید؛ تا از عملکرد آن ها اطمینان حاصل کنید. اگر هیچ آشنایی با گروه های متخصص در این حوزه ندارید؛ از یک گروهی که مسئولیت تشریفات عروسی را برعهده دارند بخواهید تا هماهنگی های لازم برای انتخاب تیم فیلمبرداری را برای شما انجام دهند.

گروهی را برای دیزاین جایگاه و همچنین فضای موردنظر انتخاب کنید

یکی از کارهایی که می توانید برای برگزاری یک جشن سالگرد ازدواج به یاد ماندنی و بی نظیر انجام دهید؛ دیزاین جایگاه و فضایی است که قرار است این مراسم در آنجا برپا شود. گل آرایی، حریرآرایی، شمع آرایی، چیدمان میز و صندلی، بادکنک آرایی و…از کارهایی است که برای زیباسازی فضای جشن انجام می دهند و تاثیر فوق العاده ای در زیبایی و شکوه بیشتر یک سالن دارد.

البته امروزه بسیاری از تالارها و باغ های عروسی این نوع خدمات مجالس را خودشان برعهده می گیرند؛ اما اغلب زوجین تمایل دارند متناسب با سلیقه و نظر خودشان، فضای باغ عروسی را دیزاین کنند. بنابراین؛ بهتر است بعد از عقد قرارداد با فیلمبردار، یک گروه که تشریفات عقد، عروسی و… را انجام می دهد، برای اینکار انتخاب کنید و از آن ها بخواهید با استفاده از بهترین متریال و مطابق با نظر شما محیطی که قرار است در آن جشن سالگرد ازدواج برگزار شود را دیزاین کنند.

هماهنگی های لازم برای نحوه پذیرایی از مهمانان را انجام دهید

بسته به اینکه قرار است از مهمانانتان چگونه پذیرایی کنید، گروه تشریفات باغ عروسی پکیج های مختلفی را در اختیارتان قرار می دهند. شما می توانید متناسب با بودجه ای که برای برگزاری سالگرد ازدواج در نظر دارید، پکیج دلخواه خود را برای این شب دوست داشتنی انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که مهمانان اولویت مراسم شما هستند؛ چراکه به دعوت شما به این جشن آمده اند و شما به عنوان میزبان باید کارهای لازم برای آسایش آن ها را انجام دهید.

اگر احساس می کنید، یک باغ عروسی یا سالن جشن انعطاف پذیری زیادی برای پذیرایی از مهمانان ندارند و تنها یک یا دو پکیج برای تشریفات عقد و عروسی ارائه می دهد، بهتر است فضای دیگری را برای برگزاری این جشن انتخاب کنید که منوی پذیرایی آن از تنوع و انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است.

برگزاری جشن سالگرد ازدواج با بهترین تشریفات

در این مطلب به توضیح مختصر برخی از کارها و هماهنگی هایی که برای جشن سالگرد ازدواج باید انجام بدهید، پرداختیم. با مطالعه این محتوا قطعاً به این موضوع آگاه شده اید که سالگرد ازدواج مانند جشن های دیگر نیاز به برنامه ریزی اصولی و هماهنگی با گروه های مختلف فیلمبرداری، دیزاین، سالن و…دارد. اگر به دلیل کمبود وقت و نداشتن اطلاعات کافی توانایی هماهنگی با این گروه ها و برنامه ریزی عالی برای برگزاری یک جشن سالگرد ازدواج خاص و متفاوت را ندارید، می توانید خدمات مجالس خود را به تیم تشریفات مجالس ژوان بسپارید.

تیم ژوان، انواع تشریفات تولد، تشریفات عقد، تشریفات عروسی و…را با کمک اعضای تیم خود به بهترین شکل انجام می دهد. آشنایی تیم تشریفات ژوان با بهترین تالارها، گروه های فیلمبرداری و دیزاین، کمک می کند تا شما با پرداخت هزینه ای معقول، بهترین خدمات عروسی یا سالگرد ازدواج را دریافت کنید و شب بی تکرار و به یاد ماندنی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

 

تشریفات مجالس ژوان