[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-39yohd’]

دستگاه مه ساز در تشریفات عروسی

دستگاه مه ساز در تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - خدمات مجالس - باغ عروسی

امروزه استفاده از دستگاه های دودزا یا مه ساز در تشریفات عروسی به دلیل شور و هیجانی که به مراسم میدهد بیشتر از گذشته به چشم میخورد.به خصوص زمانی که عروس و داماد وارد تالار یا باغ عروسی میشوند ،در زمان رقض تانگو ، زمان برش کیک عروسی و یا در زمان رقص دونفره عروس و داماد ،استفاده از این دستگاه برای رویایی نمودن محیط بسیار کابرد دارد.ر اکثر مواقع از دستگاه مه ساز در کنار نورپردازی ،موسیقی و آتش بازی استفاده میشود تا شور و شوق فضا را به حداکثر خود برساند.

دستگاه مه ساز

دستگاه های مه ساز از انواع متفاوت سیم کشی دار و ریموت دار تشکیل شده اند که در صورت استفاده از دستگاه های ریموت دار ،منجر به زیبایی بیشتر فضا میگردد.

این دستگاه را با نام های متفاوتی من جمله دستگاه بخار ساز ،دستگاه دود ساز ،دستگاه مه ساز ،دودزا و یا اسموک میشناسند.

یکی از اساسی ترین اجزا این دستگاه را یخ خشک تشکیل میدهد.یخ خشک در دمای پایین به جامد تبدیل میشود و با ترکیب شیمیایی دی اکسید کربن شناخته میشود.

این دستگاه از دو قسمت تشکیل شده است که یکی از قسمت ها مربوط به مخزن مایع بخار است . دیگری مربوط به پمپی است که دود و بخار را به بیرون هدایت یا اصطلاحا پرتاب میکند.همانطور که در بالاتر ذکر شد در برخی از مدل ها که ریموت دارند ،قابلیت کنترل زمان خروج دود را دارند.

تفوتی که انواع دستگاه های مه ساز را با یکدیگر متمایز میکند دارا بودن LED و قدرت مه سازی و توان پرتاب دود است.این دستگاه ها برای کار کردن به مایع اصلی خود یعنی همان یخ خشک نیازمندند که به میزان لازم درون مخزن قرار گرفته و توسط لوله به پمپ میرسد و دستگاه به کار میافتد.

موارد مصرف دستگاه مه ساز در تشریفات عروسی

این مورد در زمانی است که عروس و داماد در ابتدای مراسم به سالن عروسی وارد میشوند.بدین منظور حداقل ده دستگاه در طول مسیر بکار میروند که با قدم نهادن عروس و داماد در طول مسیر به ترتیب روشن شده و مسیر را با مه تزیین مینماید.

این مورد در زمانی است که عروس و داماد به تنهایی و یا همراه با میهمانان قصد رقص دارند.در این زمان توسط پمپ هایی که در اطراف پیست رقص وجود دارند حلقه ای از دود یا مه در اطراف عروس و داماد ایجاد می شود که موجب رویایی تر شدن منظره خواهد شد.

استفاده از دستاه مه ساز در زمان برش کیک عروسی نیز متداول است بطوری که در اطراف جایگاه برش کیک حداقل 6 دستگاه تعبیه شده که در زمان برش کیک محیط را با مه تزیین مینماید.

زمانی که به تشریفات مجالس مورد نظر خود برای قرار داد و رزرو مراجعه مینمایید می توانید از پکیج خدمات مجالس ، دستگاه مه ساز و تعداد آن و دفعات استفاده آن در طول مراسم را تعیین نمایید.

*تشریفات مجالس 

*خدمات مجالس 

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان