[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2csu6u’]

خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی

حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی از ماندگارترین خرید های ازدواج هستند و همیشه همراه شما خواهد بود.
انتخاب حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی کاملا سلیقه ای است . برخی افراد حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی را نگین دار انتخاب می کنند ولی برخی ساده.

خدمات مجالس ژوان پیشنهاد می کند که حلقه ازدواج را بصورت کاملا ساده و ست انتخاب کنید زیرا بصورت مداوم در انگشتان شماست و اگر نگین دار باشد ، آسیب خواهد دید و همچنین اگر ساده باشد می توانید با همسرتان ست کنید.

می توانید انگشتر نامزدی خود را نگین دار انتخاب نمایید .

نکات مهم در خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی

دقت به نگین ها : هر نگین باید در یک قاب از جنس طلا، قرار گرفته باشد زیرا در صورتی که نگین ها با چسب به انگشتر چسبیده باشند در اثر ضربه و زمین خوردن از حلقه و انگشتر جدا می شوند.

سایز انگشتر و حلقه : سایز انگشتان در اثر کاهش و افزایش وزن تغییر میکند پس بهتر است انگشتر خد را کمی بزرگتر انتخاب نمایید زیرا انگشتر گشاد را میتوان تنگ گرد ولی انگشتر تنگ را نمیتوان استفاده نمود.

انگشتر و حلقه گرد: زاویه و تیزی در انگشتر و حلقه موجب اذیت و دردسر برای شما میگردد و ممکن است در کارهای روزمره به وسیله ای و یا لباس گیر کند و به لباس و یا وسایل شما و حتی خود انگشتر و حلقه آسیب برسد.به همین دلیل انگشتر و حلقه گرد را پیشنهاد می کنیم.

اگر می خواهید مطابق مد روز پیش بروید بهتر است قبل از خرید در اینترنت مدل های انگشتر و حلقه را مشاهده نمایید.
شستشوی انگشتر و حلقه : به علت استفاده مداوم از انگشتر و حلقه ، دچار تیرگی و کثیفی میشوند. بهتر اسن هر از چندگاهی با روش های استاندارد ، انگشتر و حلقه خود را بشویید.

جنس انواع انگشتر و حلقه

انتخاب جنس و نوع انگشتر و حلقه کاملا سلیقه ای است.

طلای زرد

طلای زرد انتخاب برخی از عروس و دامادهاست و بهتر است از طلای 18 عیار که مقاومت خوبی هم دارند ، استفاده کنید.
طلای سفید

این جنس طلا را افرادی که به دنبال ساده بودن حلقه و انگشتر هستند ، انتخاب میکنند. از مزایای طلای سفید تعمیر ساده و راحت آن در صورت افتادن خط روی آن است.

پلاتین یا پلاتینیوم

حلقه های پلاتینیومی مقاومت بالایی دارد و لازم نیست نگران باشید که خطی روی آن بیفتد. فلز پلاتین یا پلاتینیوم قیمت بالاتر و در عین حال ماندگارتری دارد.

خدمات مجالس 

تشریفات عروسی

تشریفات مجالس 

باغ عروسی

 خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی  خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی  خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی  خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی  خرید حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان