[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-34ocgz’]

خدمات مجالس و تشریفات

خدمات مجالس - تشریفات مجالس
خدمات مجالس – تشریفات مجالس

سابقه استفاده از خدمات مجالس و تشریفات مجالس در ایران به سال 1380 به بعد برمیگردد.به شکلی که افراد برای گرفتن خدمات به این سازمان ها مراجعه و بر اساس نوع میهمانی و بودجه خود نسبت به گرفتن خدمات از این موسسات مبادرت مینمودند.در ان سالها خدمات محدود به مراسم ازدواج میشد اما امروزه بدلیل شرایط جامعه بسیاری از افراد مجبورند مراسم کوچک خودشان اعم از جشن تولد ،جشن های بازنشستگی ،نامزدی ،ازدواج و یا حتی ختم را به این موسسات بسپارند.اما برای گرفتن خدمات باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

در این مقاله کوشیده ایم شما را با خدماتی که  تشریفات مجالس ارائه میدهند، آشنا نماییم.پس با ما همراه باشید…

اصلی ترین تبحر یک موسسه تشریفاتی بررسی سلیقه میهمان و ارائه یک پکیج مناسب با بودجه و درخواست مشتری است.آنها با بررسی این موارد ،بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهند داد.

پس از این مهم ،نوبت به فراهم اوردن محلی برای مراسم میرسد.بدین منظور با توجه به نوع مراسم ، تعداد میهمانان ، بودجه میزبان و سلیقه اش ،یک باغ عروسی ، سالن و یا تالار را به او پیشنهاد میدهند.

تهیه کارت دعوت نیز از دیگر خدمات موسسات تشریفات مجالس است.

تشریفات عروسی - خدمات مجالس
تشریفات عروسی – خدمات مجالس

خدمات مجالس تزیین و گل آرایی سالن،تزیین و گل آرایی باغ عروسی ،اتاق عقد ،میزها ،جایگاه نشستن عروس و داماد ، ورودی ها ،ماشین عروس و دسته گل عروس نیز کاملا با توجه به بودجه و سلیقه میزبان صورت میپذیرد.

فیلم و عکس برداری نیز از جمله خدمات مجالس است که توسط این مراکز ارائه میشود.بدین منظور با تجه به میزان هزینه ای که مشتری در نظر گرفته است آتلیه و لوکیشنی زیبا را برای مشتری در نظر خواهند گرفت.

همچنین در صورتیکه مراسم ، ازدواج است ، معرفی محلی برای اجاره ماشین عروس و مزون برای تهیه لباس عروس و داماد و معرفی آرایشگاه برای عروس و داماد جزو وظایف یک موسسه تشریفات عروسی خوب است.

معرفی قنادی برای تهیه کیک و شیرینی مراسم نیز از جمله خدمات مجالس است که از یک موسسه تشریفات عروسی میتوان انتظار داشت.

کترینگ یکی دیگر از وظایف موسسات تشریفات است.کترینگ به معنی : سرو غذا ،دسر ،میوه ،شیرینی و …

همچنین استفاده از ظروف شیک و متناسب با مراسم ،چیدمان میز ،رومیزی و … از نکاتی است که در حیطه کترینگ قرار میگیرد.

در نهایت میتوان به این نکته نیز اشاره نمود که در صورتیکه از موسسه طرف قرار داد خود مطمئن نیستید میتوانید هر بخش را به یک موسسه محول نمایید.با این کار در صورتیکه از خدمات یکی از آنها راضی نبودید منجر به نارضایتی کلی شما نخواهد شد اما این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که با این کار هزینه تمام شده برای شما بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که تمامی مراحل را به یک موسسه تشریفات عروسی بسپارید.بنابراین در انتخاب تشریفات مجالس خود با دقت و وسواس بیشتری گام بردارید.بدین منظور میتوانید از کسانیکه از خدمات مجالس آن موسسه استفاده نموده اند سوال نمایید.و یا در برخی مراسم آنان شرکت نماید.در صورتیکه این امکان برایتان مهیا نبود میتوانید از آنان نمونه کار درخواست نمایید.
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان