خدمات شمع آرایی

چند سالی است که به دلیل متنوع شدن شمع ها در بازار، استفاده از آن ها برای دیزاین محیط های مختلف رایج شده است. امروزه در اکثر خانه های مدرن و مینیمال از شمع های خاص و زیبا برای زیباسازی و همچنین آرایش فضا استفاده می کنند. البته شمع آرایی محدود به خانه های مسکونی نمی شود. در حال حاضر بسیاری از دیزاینرها از شمع آرایی برای دیزاین سالن های برگزاری مراسم استفاده می کنند.
استفاده از شمع برای چنین محیط هایی به قدری در زیبایی و رمانتیک دیده شدن آن تاثیرگذار است؛ که می تواند توجه مهمانان را قبل از هر چیز به خود جلب کند. در این مطلب از تشریفات مجالس ژوان به معرفی این هنر زیبا و کاربرد آن در تشریفات مجالس مختلف می پردازیم. برای اینکه بتوانید بهترین گروه شمع آرایی را برای مراسم خود انتخاب کنید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خدمات شمع آرایی
خدمات شمع آرایی

معرفی هنر شمع آرایی

چنانچه دیزاینرها و تشریفات مجالس از انواع شمع برای آراستن و زیباسازی فضای خاصی مانند تالار یا باغ عروسی استفاده کنند؛ به آن روش دیزاین، شمع آرایی میگویند. هنر شمع آرایی مانند بسیاری از روش های دیزاین مجالس مانند گل آرایی، حریرآرایی، بادکنک آرایی و…نیاز به تخصص و مهارت دارد. بنابراین؛ قرار دادن شمع بدون توجه به هیچ قائده ای شمع آرایی محسوب نمی شود و لازم است تا برای شمع آرایی مراسم و جشن ها، به گروه های متخصص در این حوزه مراجعه شود.
آراستن و زیباسازی سالن برگزاری مراسم و جشن ها با شمع آرایی
اگر می خواهید تا فضای شاعرانه و آرامش بخشی را در باغ یا تالار برای شب عروسی ایجاد کنید؛ کافیست تا از دیزاینر بخواهید تا آراستن فضای برگزاری مراسم شما را با شمع آرایی انجام دهد. شمع آرایی این محیط اگر به درستی انجام شود، علاوه بر زیباسازی فضا، باعث نورانی و روشن شدن محیط باغ و جلوه بیشتر آن می شود. شمع آرایی جشن عروسی برای بخش های مختلفی مانند جایگاه عروس و داماد، میز عروس و داماد، میز پذیرایی از مهمانان و… انجام می شود.

زیباسازی میزهای پذیرایی مهمانان با شمع آرایی

اکثر افرادی که باغ عروسی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می کنند؛ تمایل دارند تا برای دیزاین میزهای پذیرایی، از شمع آرایی استفاده کنند. شمع آرایی میزهای پذیرایی بیشتر از هر روش دیگری می تواند به زیباسازی فضای باغ کمک کند. در صورتی که مراسم عروسی یا جشن در شب برگزار شود، قطعاً روشن کردن این شمع ها روی میز می تواند بی نهایت خاص و رویایی باشد. معمولاً برای شمع آرایی میز عروسی از ترکیب شمع و گل و ظروف شیشه ای استفاده می کنند؛ که خطری مهمانان را تهدید نکند.

دیزاین سفره یا جایگاه عقد با شمع آرایی

اگر به دنبال راه حلی برای رویایی کردن فضای برگزاری مراسم عقد خود هستید؛ کافیست تا از گروه تشریفات عروسی بخواهید تا دیزاین سفره یا جایگاه عقدتان را با روش شمع آرایی و حریرآرایی انجام دهند. این دو هنر آراستن فضا، در صورتی که باهم انجام شوند، می توانند به متفاوت تر دیده شدن سفره عقد کمک کنند و علاوه بر آن فضای روحانی و آرامش بخشی را در حین اجرای این مراسم ارزشمند به وجود بیاورند.

خدمات شمع آرایی
خدمات شمع آرایی

معرفی بهترین تیم تشریفات مجالس برای خدمات شمع آرایی

در مطلب فوق به معرفی و بررسی هنر شمع آرایی پرداختیم. دانستیم که این هنر خاص و زیبا می تواند برای دیزاین محیط های برگزاری جشن های عروسی، عقد، تولد، سالگرد ازدواج و…استفاده شود. اما شمع آرایی نیاز به مهارت بالایی دارد؛ چراکه ممکن است چیدمان اشتباه آن خطراتی را به همراه داشته باشد و همینطور باعث نامنظم و شلوغ دیده شدن فضای موردنظر شود.
اگر به دنبال یک تیم متخصص و حرفه ای برای شمع آرایی مراسم خود هستید؛ می توانید با تیم تشریفات مجالس ژوان تماس حاصل کنید. گروه تشریفات مجالس ژوان، یک تیم باتجربه و منظم، برای انجام خدمات عروسی، تشریفات عقد، تشریفات تولد و… است؛ که با ارائه مشاوره های تخصصی و انجام خدمات مجالس به بهترین نحو، به شما برای برگزاری یک مراسم بی نظیر و متفاوت کمک می کند.

شمع آرایی های حرفه ای  و متناسب با تم رنگی مجلس در تشریفات مجالس ژوان.

شمع ارایی مراسم عروسی
شمع آرایی مراسم جشن تولد
شمع آرایی مراسم عقد
شمع آرایی انواع سمینار ها
شمع آرایی انواع ماشین عروس
شمع آرایی حرفه ای مجالس شما

تشریفات مجالس ژوان