[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-68979h’]

جشن عروسی لاکچری در تشریفات عروسی

لاکچری اسمی است که امروزه بین جوانان بر سر زبان هاست.
عروسی لاکچری دارای هزینه بالایی است که فقط برخی از مردم که از نظر اقتصادی در سطح بالایی هستند، میتوانند داشته باشند.
خدمات مجالس ارائه شده توسط تشریفات مجالس برای جشن عروسی لاکچری کاملا متفاوت است.
یکی از خدمات مجالس لاکچری، انتخاب و سفارش انواع خدمات از جمله: پکیج پذیرایی، گل آرایی، خدمات عروس و داماد، موزیک و دی جی ، گل آرایی و بسیاری موارد دیگر ، و حتی سفارش منوی دلخواه می باشد . شما می توانید در این منو از ترکیب دسرها، سالادها، غذا، فینگر فودها نیز انتخاب نمایید.
جشن عروسی لاکچری معمولا در بهترین باغ عروسی و بهترین باغ تالار عروسی برگزار می گردد.

تشریفات عروسی لاکچری دارای مزون لباس عروس که دارای جدیدترین و زیباترین و به روزترین مدل لباس عروس می باشد، هستند. در این مزون لباس عروس می توانید جدیدترین مدل لباس عروس را انتخاب نمایید و یا سفارش دوخت لباس عروس مورد نظر خود را بدهید.
همچنین یکی دیگر از موارد برای داشتن جشن عروسی لاکچری، داشتن همزمان دی جی خانم در قسمت بانوان و دی جی آقا در بخش آقایون است و همچنین پیست رقص سه بعدی .
نورپردازی در جشن عروسی لاکچری کاملا متفاوت و بسیار زیبا و جذاب است. نورپردازی کاملا حرفه ای و زیبا در قسمت پیست رقص و جایگاه عروس و داماد، نورپردازی و ریسه های نور در باغ عروسی ،نورپردازی ویژه در سالن که به زیبایی دوچندان فیلم عروسی کمک شایانی خواهد کرد.
از دیگر خدمات مجالس لاکچری ، دارابودن آرایشگاه عروس و داماد در همان تشریفات مجالس می باشد. بهترین آرایشگر داماد با به روترین متد گریم داماد در خدمت شما خواهد بود و در بهترین میکاپ آرتیست عروس با جدیدترین و به روزترین میکاپ و گریم ، آماده ارائه خدمات می باشند.

خدمات دیگری که توسط تشریفات عروسی لاکچری ارائه می گردد ، شامل موارد زیر می باشد :

*آتش بازی کامل (5 مرحله ای)
*آبشار شکلات
*اجرای یخ خشک
*حریرآرایی
*شمع آرایی ویژه
*تزیین ویژه جایگاه عروس و داماد
*و بسیاری موارد دیگر

تشریفات عروسی پاییزی 

بهترین و شیک ترین باغ عروسی در تهران

جواهرات عروس

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسی

تشریفات عروسی

باغ عروسی مختلط

خدمات مجالس - تشریفات عروسی

*نکات بسیار مهم در تشریفات عروسی

[/av_textblock]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-4i6c0l’]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-1wyhtx’][/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان