[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-au5j7′]

جدیدترین مدل سرویس طلای عروس 2018 

خرید سرویس طلای عروسی یکی از مراحلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است .این خرید در عین شیرینی که دارد ،همراه با دغدغه های بسیاری است.به عنوان مثال عروس خانم ها بدنبال یک سرویس طلای شیک و مد روز هستند و داماد ها نگران قیمت آن هستند!

سرویس های طلا آنقدر تنوع دارند که برای هر نوع سلیقه و متناسب با هر بودجه ای انتخابی وجود دارد.

بصورت کلی دو نوع طلا وجود دارد.طلای سفید و طلای زرد.که امروزه طلای سفید به دلیل شیک بودن آن از طرفداران بسیاری برخوردار است.ناگفته نماند که بیس و پایه اصلی طلای سفید نیز ،طلای زرد است که توسط فعل و انفعالاتی به ماهیت رنگ سفید میرسد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که طلای سفید در هنگام خرید قیمتی بالاتر از طلای زرد دارد و در هنگامیکه قصد فروش آنرا داشته باشید به قیمت پایین تری از شما خواهند خرید.بنابراین اگر به فکر پس انداز هستید سعی نمایید که از انواع زرد طلا ،سرویس طلای عروسی خود را انتخاب نمایید.

عیار طلا معیاری برای ناخالصی آن

در مورد عیار طلا ،باید گفت که میزان ناخالصی موجود در طلا را با عیار آن میسنجند.طلای 24 عیار با خلوص 99/95 درصد و طلای 18 عیار با خلوص 75 درصد ،جزو طلاهایی هستند که عیار بالایی دارند.البته طلاهایی هم وجود دارد که از عیار بسیار کم برخوردارند.بعنوان مثال طلایی وجود دارد ه میزان عیار آن 6 است و درصد بسیار جزیی از طلا را دارا میباشد.

سرویس طلای عروس

همانطور که قبلا نیز ذکر شد طلا دارای دو رنگ سفید و زرد است که هرچه درصد ناخالصی آن یعنی عنصر مس در آن بیشتر باشد ،رنگ آن به قرمز متمایل میشود.هناصر تشکیل دهنده یک سرویس طلا اعم از گردنبند ،گوشواره ،دستبند و در مواقعی یک انگشتر هستند .

اما درمورد خرید سرویس طلا نکاتی وجود دارد که با توجه بدان ها میتوانیم انتخابی مناسب داشته باشیم.

و اما در مورد انواع مختلف طراحی سرویس طلا میتوان به مدل های نگین دار ،بدون نگین ،ایتالیایی ،ایرانی ،زرد و سفید اشاره نمود که به اختصار به بررسی آنان میپردازیم.

در سرویس های بدون نگین ،بر روی بدنه طلا شاهد تراش های ظریفی هستیم که در صورتیکه نور به آن بتابد مانند نگین عمل میکنند و تلالویی به مانند نگین را از خود بر میگردانند.این مدل ها از دیگر اقلام نگین دار سرویس طلا به صرفه تر هستند زیرا علاوه بر آنکه ظاهری شبیه به سرویس نگین دار دارند ،در زمان خرید هزینه بیشتری بابت نگین ها نخواهید پرداخت.همچنین در صورتیکه نگین ها اتمی باشند در زمان فروش وزن نگین ها از طلا کسر نخواهد شد و مجبور به فروختن آن با ضرر نخواهید شد.

سرویس های نگین دار از قیمت بالاتری نسبت به نوع بدون نگین آن برخوردارند.حتی اگر نگین بکار رفته بر روی سرویس شما از نوع اتمی باشد هم میزانی وزن به طلای شما میافزاید و شما معادل قیمت طلا را بابت خرید نگین هایی بی ارزش خواهید پرداخت.اما در کنار این هستند مگین های گران قیمتی مانند الماس ،برلیان ،یاقوت ،فیروزه و… که بر روی طلا بکار میرند و قیمت آنها جدای از قیمت طلا محاسبه میگردد.به عنوان مثال قیمت الماس بر اساس وزن آن یعنی قیرات آن محاسبه میگردد.

طلای ایتالیایی یکی دیگر از انواع سرویس طلا است که از انواع ایرانی آن گران تر است .زیرا از کیفیت بالاتری در ساخت آن استفاده شده است و ظرافت و درخشش بیشتری دارد.

تشریفات عروسی

تشریفات مجالس 

باغ عروسی

خدمات مجالس

زیباترین مدل سرویس طلای عروس جدیدترین مدل طلا و جواهر عروس 2018 سرویس جواهر عروس - تشریفات عروسی جدیدترین مدل سرویس طلای عروس - باغ عروسی مدل طلای عروس - تشریفات مجالس جدیدترین سرویس طلای عروس - خدمات مجالس

کنید
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان