[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2q5stk’]

بهترین لباس عروس برای اندام شما

در زندگی هر دختر ،مهمترین لباسی که در عمر خود به تن میکند لباس عروس است.بنابراین برای انتخاب این لباس باید حساسیت بیشتری بخرج داد.

حتی اگر بهترین اندام دنیا را داشته باشید ،در صورتیکه این لباس متناسب با فرم بدنیتان نباشد و اصطلاحا به تنتان ننشیند ،منجر خواهد شد آنجور که شایسته اندام شما است ،به خوبی ندرخشید.همچنین اگر در بدن خود ایراداتی داشته باشید و بتوانید لباسی مناسب انتخاب نمایید ،خواهید توانست بدن خود را به یک بدن بی نقص تبدیل نمایید.

در این مقاله قصد بررسی اندام های متفاوت و لباس عروس متناسب با آنها را داریم.

قبل از هر چیزی باید بدانید که لباس عروس را به چه روش هایی میتوان تهیه نمود:

تهیه لباس عروس

یکی از روش هایی که قدیمی ترین روش این است که لباس را به مزون سفارش داده و مختص خودتان لباس را میدوزید.اما به دلیل اینکه این روش پر خرج است و عملا پس از مراسم لباس دیگر به درد شخص نمیخورد و از طرفداران کمتری برخوردار است.

روش دوم سفارش لباس عروس به مزون است که متناسب با اندام شما دوخته شود اما پس از استفاده به مزون بازگردانده تا توسط مزون اجاره داده شود.این روش نسبت به روش قبلی از هزینه کمتری برخوردار است اما باز هم مبلغی بیش از روشی که در ادامه خواهیم گفت باید بابت لباس پرداخته شود.

و اما روش سوم که به صرفه ترین و به تبع پر طرفدارترین روش است.در این روش شخص، لباس عروس را برای یک شب اجاره مینماید و پس از برگزاری مراسم باز میگرداند.

اما چه نکاتی برای انتخاب یک لباس عروس باید رعایت شود؟

نکات مهم در انتخاب لباس عروس

قبل از هر چیز باید بودجه خود را مشخص نمایید.

برای انتخاب لباس عروس به فصل برگزاری مراسم و مکان آن اعم از تالار و یا باغ عروسی توجه نمایید.در صورتیکه قصد برگزاری مراسم در باغ عروسی و فصل سرد را دارید بهتر است از لباس های دکلته استفاده ننمایید.

برای انتخاب لباس عروس علاوه بر توجه به استایل بدنی خود باید به سلیقه خود نیز احترام بگذارید.صرف اینکه دیگران چه میگویند و لباس را تایید یا رد کنند ،نباید در انتخاب شما تاثیری داشته باشد .و مهمترین شخص در آن لباس خود شما و سپس همسرتان هستید.

البته می توانید از خانواده و دوستان خود برای انتخاب لباس عروس ، مشورت بگیرید.

سعی کنید حداقل 6 ماه قبل از مراسم لباس خود را سفارش دهید .در این مدت سعی کنید سایز خود را کم و زیاد نکنید تا به مشکل بر نخورید.

اگر لباس را داخل یک کاتالوگ دیده اید و یا داخل اینترنت آن را پسندیده اید ،بهتر است شبیه به آنرا داخل یک مزون پرو نمایید.ممکن است به شکل بدنی شما متناسب نباشد و تنها هزینه خود را دور ریخته باشید.

اما اگر لباس ایده آل خود را خرید نمودید دیگر باقی لباس ها را پرو ننمایید.پس از انتخاب و نهایی کردن لباس به سراغ خرید کفش و … بروید.

یکی از خدمات مجالس ، تشریفات مجالس ژوان معرفی بهترین مزون لباس عروس و اجاره لباس عروس می باشد و همچنین تیم تشریفات عروسی ژوان برای انتخاب لباس عروس متناسب با اندام شما و همچنین مناسب برای باغ عروسی و یا تالار عروسی را به شما پیشنهاد می دهند.

لباس عروس دنباله دار،آری یا خیر؟

اینکه لباس عروس شما دنباله داشته باشد یا خیر به عوامل مختلفی نظیر فرم بدنی عروس و محل برگزاری مراسم بستگی دارد.

بعنوان مثال اگر عروس شما در باغ است ،نباید لباسی دنباله دار را انتخاب نمایید.همچنین در صورتیکه عروس قدی نسبتا کوتاه دارد لباس دنباله دار انتخاب مناسبی برای وی نخواهد بود.زیرا دنباله لباس ،قد را کوتاهتر نشان میدهد.همچنین کنترل یک لباس با دنباله کوتاه در حدد 50 سانت بسیار راح تر از لباسی با دنباله چندین متری است.

اندام خود را بشناسید.

اشکال متفاوتی از اندام وجود دارد که با توجه به بزرگی و کوچکی آن ناحیه به انواع : سیبی شکل ،گلابی شکل ،ساعت شنی و مستطیلی وجود دارد.که با توجه به شناخت فرم بدنی خود میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اندام سیبی شکل

در اندام سیبی شکل ،نیم تنه چاق است و کم باریک.در این نوع از اندام باید بالا تنه را ساده انتخاب کنید و از انتخاب لباس هایی که در قسمت جلوی سینه سنگ دوزی شده است اجتناب نمایید.یقه هفت مناسب ترین نوع یقه برای این اندام است.دامن را نیز ساده و بلند انتخاب نمایید.بستن یک کمربند پهن نیز باعث بلند تر جلوه دادن به بالا تنه شما خواهد شد.

اندام گلابی شکل

در اندام گلابی شکل بالا تنه لاغرتر از باسن است .در این نوع از اندام ها دستتان برای انتخاب باز است .برای قسمت بالا تنه هم مدل های استین دار و هم دکلته استفاده میشوند.برای دامن نیز سعی کنید دامنی بلند را انتخاب نمایید.

اندام ساعت شنی

زیباترین اندام ها ،اندام ساعت شنی است.در این اندام ها ،کمر باریک است و بالا تنه و پایین تره پرتر هستند.لباس های ماهی شکل نمود خوبی برای این نوع از اندام ها دارند.همچنین هر نوع لباسی که انتخاب نمودید ،توجه داشته باشید بر روی کمترتان تاکید داشته باشد.بعنوان مقال کمربند داشته باشد و یا دوخت آن مدلی باشد که در قسمت کمر تنگ باشد.

اندام مستطیلی

در اندام مستطیلی شکل و لاغر ،خط قرمزلباس ،لباس های تنگ و چسبان است.برای این اندام ،دامن های پفی گزینه مناسبی هستند.برای یقه نیز ،یقه ای بسته به همراه سنگ دوزی دور آن را انتخاب نمایید.

اندام با قد کوتاه

از انتخاب لباس هایی که طراحی شلوغی دارند برهیزید.ترجیحا یک مدل راسته را انتخاب نمایید.همچنین از لباس هایی با سنگ دوزی زیاد دوری کنید.در مورد دامن نیز ،دامنی ساده انتخاب کنید زیرا دامن های پفی ،قد شما را کوتاه تر نشان میدهد.

اندام با قد بلند

این اندام ،بهترین استایل را در بین دیگر اندام ها برای انتخاب یک لباس عروس دارد.هیچ محدودیتی در انتخاب وجود ندارد.پس تا دلتان میخواهد برای خود سلیقه به خرج دهید و از هر مدلی که دوست دارید برای لباس خود ایده بگیرید.

بهترین لباس عروس - تشریفات مجالس جدیدترین لباس عروس 2018 - تشریفات عروسی لباس عروس 2018 اجاره لباس عروس - باغ عروسی مزون لباس عروس - خدمات مجالس مدل لباس عروس 2018 - تشریفات مجالس لباس عروس - تشریفات عروسی لباس عروس شیک - باغ عروسی
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان