[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-5mu0xn’]

بهترین و شیک ترین باغ عروسی در تهران

فصل بهار و تابستان از زیبایی دوچندان نسبت به پاییز و زمستان برخوردار است زیرا سرسبزی و طراوت بهار و شکوفه های درختان در این فصول زیبایی بسیار خاصی دارند.
به علت همین زیبایی و سرسبزی استقبال عروس و دامادها برای برگزاری جشن عروسی در باغ عروسی افزایش یافته است.

در این بین می توانید دو انتخاب داشته باشید:

* باغ تالار عروسی
* باغ عروسی

یکی از وظایف خدمات مجالس تزیین و مجلل نمودن فضای باغ عروسی و باغ تالار عروسی است که خدمات مجالس ژوان با به روزترین متد دنیا اقدام به تزیین فضا می نمایند.

مطالب مرتبط :
اجاره باغ عروسی

بهترین باغ عروسی 

امکانات باغ عروسی برای عروس و داماد

ژست عروس و داماد در باغ عروسی

باغ عروسی در تهران با قیمت مناسب

باغ عروسی در فصل پاییز

باغ عروسی مختلط
نام باغ عروسی : باغ شماره یک
مکان باغ عروسی : گرمدره
ظرفیت باغ عروسی : 250 تا 750 نفر
این باغ واقع در منطقه گرمدره با محیطی بسیار زیبا ، این باغ زیبا با ظرفیت 250 الی 750 نفر در منطقه گرمدره واقع است. از ویژگی های بارز این باغ می توان به ورودی بسیار زیبا ، سالن شیک و مجهز ، فضایی زیبا و منحصر به فرد برای سفره عقد در فضای باز و در کنار آب ، چایخانه مستقل و مجهز و فضای میز شام مجزا و بزرگ … اشاره کرد.پارکینگ این مجموعه با گنجایش حدود 200 خودرو ، بسیار نزدیک به سالن عروسی تعبیه شده است
نام باغ عروسی : باغ عروسی شماره دو
مکان باغ عروسی : گرمدره
ظرفیت باغ عروسی : 450 نفر
این باغ با ظرفیت 450 نفر واقع در بهترین خیابان گرمدره با دسترسی بسیار عالی است . از ویژگیهای این باغ میتوان به سالن لوکس و بسیار شیک با سقفی بلند و نورپردازی عالی ، ورودی مسقف جهت روزهای بارانی با تزئین ثابت ریسه نور و لوستر ، سالن شام بسیار مجلل در مجاورت سالن پذیرائی ، آلاچیق شیشه ای جهت برگزاری مراسم عقد ، چایخانه مستقل از سالن با طراحی سنتی بسیار زیبا ، استفاده از چمن طبیعی و آبنما در محوطه باز ، تلویزیون شهری و پیست رقص ال ای دی و نورپردازی عالی به همراه استیج بسیار زیبا جهت گروه موزیک اشاره کرد ، پارکینگ این باغ عروسی با ظرفیت 200 خودرو پذیرای اتومبیلهای میهمانان می باشد .
نام باغ عروسی : باغ شماره سه
مکان باغ عروسی : گرمدره
ظرفیت باغ عروسی : 200 الی 350 نفر
این باغ عروسی واقع در گرمدره با ظرفیت 200 الی 350 نفر که از ویژگیهای این باغ عروسی میتوان به سالن شیک با سقف آکوستیک با ظرفیت 200 نفر که محیطی دنج با رنگ بندی گرم دارای استیج موزیک بسیار قوی به همراه پیست رقص ال ای دی و نورپردازی دیجیتال و جایگاه عروس بسیار زیبا اشاره کرد . از آنجایی که تمام درختان این باغ عروسي درخت گیلاس است فضای سبز بسیار رویایی و فراتر از حد تصور این باغ در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین از تمام باغ عروسی ها متمایز نموده است . سالن شام مجزا ، آلاچیق شیشه ای و همچنین فضای باز زیبا جهت برگزاری مراسم عقد در فصول مختلف ، سفره خانه سنتی نقلی ، آبنما و نورپردازی زیبای فضای باز از دیگر امکانات این باغ عروسی می باشد . پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو برای این باغ عروسی در نظر گرفته شده است.
نام باغ عروسی : باغ شماره چهار
مکان باغ عروسی : گرمدره
ظرفیت باغ عروسی : 250 الی 350 نفر
این باغ عروسي واقع در بهترین منطقه گرمدره با ظرفیت 250 الی 350 نفر دارای ویژگی هایی از قبیل سالن بسیار زیبا با سقفی بلند و نورپردازی خاص دارای تلویزیون شهری ، پیست رقص ال ای دی ، نورپردازی و استیج موزیک به همراه استیج مخصوص جایگاه عروس و داماد اشاره کرد . این باغ عروسي دارای فضای باز بسیار زیبا با لوکیشنهای بسیار خاص جهت عکسبرداری عروس و داماد ومیهمانان می باشد . استفاده از چمن مصنوعی و استخر بسیار زیبا در ورودی به جذابیت های این باغ عروسی افزوده است . طراحی فضای باز این باغ عروسی برگرفته از مزارع آمریکایی می باشد . همچنین پارکینگ بسیار وسیع با ظرفیت 300 ماشین فضایی امن جهت خودروهای میهمانان فراهم آورده است.
نام باغ عروسی : باغ تالار شماره پنج
مکان باغ عروسی : فرمانیه
ظرفیت باغ عروسی : 200 الی 350 نفر
این باغ تالار با ظرفیت 200 الی 350 نفر دارای عمارتی لوکس بهمراه امکانات عالی از قبیل آلاچیق زیبا و خاص جهت برگزاری مراسم عقد؛ سالن مجزا ورودی بسیار زیبا، سالن زیبا با لوسترهای لوکس ، تلویزیون شهری ، پیست رقص ال ای دی و نورپردازی و استیج خوب جهت گروه موزیک اشاره کرد . پارکینگ این باغ عروسی با ظرفیت 150 خودرو پذیرای شما می باشد.
برای بازدید از باغ عروسی های ژوان به لینک زیر مراجعه نمایید.

باغ عروسی ژوان

لیست باغ عروسی در تهران باغ عروسی مختلط

باغ عروسی
باغ عروسی - بهترین تشریفات عروسی

تشریفات مجالس باغ عروسی

تشریفات عروسی 

تشریفات مجالس 

*نکات بسیار مهم در تشریفات عروسی

[/av_textblock]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-4jck3f’]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-29cydn’][/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان