[av_textblock size=” font_color=” color=”]
تولد کودک یکی از بهترین روز های زندگی، هم برای خود کودک و هم برای والدینش می باشد. مخصوصا اینکه تولد در دهه اول زندگی بسیار مهم می باشد. راه های بسیار متنوع و زیادی برای برگزاری جشن تولد یک کودک وجود دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مهم ترین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که تولد کودک را به همراه دوستان و بچه های هم سن و سال خودش برگزار کنید تا کودک تان فردی اجتماعی بار بیاید.

برگزاری جشن تولد کودک
برگزاری جشن تولد کودک

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_notification title=” color=’custom’ border=’solid’ custom_bg=’#ededed’ custom_font=’#333333′ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
اگر می خواهید برای کودک تان جشن تولدی به یاد ماندنی برگزار کنید، کافیست تلفن خود را بردارید و با شماره تلفن 22221106-021 و یا شماره همراه 09122723788 تماس حاصل فرمایید.
[/av_notification]
[/av_one_full]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

حال به سراغ ایده هایی برای برگزاری جشن تولد کودک می رویم:

1- کودک تان چه می خواهد؟

بارها برای والدین پیش آمده که هنگامی که با فرزند خود به گشت و گذار می روند، کودک آنها از وسیله یا اسباب بازی خاصی( ماشین، عروسک، اسکیت و …) خوشش می آید که در آن لحظه به دلایل مختلف بسیاری برای والدین تهیه آن امکان پذیر نیست و در این مواقع کودک با اندوه بسیاری به سوی خانه قدم می گذارد.
یکی از بهترین راه هایی که می توان کودک را در جشن تولدش خوشحال نمود این است که وسیله ای که کودک دوست دارد را برایش تهیه نموده و به عنوان کادو تقدیمش کنیم.

برای برگزاری جشن تولد فرزندم چه کنم؟

2- کودک تان از چه غذا، دسر و یا کیکی خوشش می آید؟

یکی از بهترین مواردی که هر کودکی را ذوق زده و خوشحال می کند و آب دهانش را راه می اندازد خوراکی های خوشمزه و لذیذ است. بر اساس سلیقه هر کودک می توان از خوراکی های ترش ، شیرین ، شور و … استفاده نمود.
برای کودکانی که طعم های ترش را دوست دارند می توان از لواشک ها و آلوچه ها با طعم های مختلف استفاده نمود.
برای کودکانی هم که طعم های شیرین را دوست دارند می توان کیک ها و شیرینی های مختلفی با طعم های توت فرنگی و … بر اساس سلیقه خودش تهیه نمود.
البته دقت داشته باشید که سلیقه تمامی مهمانان خود را نیز باید در نظر بگیرید.

کیک برای جشن تولد کودک

3- کودک تان چه شخصیت کارتونی دوست دارد؟

هر کودکی حداقل به یک شخصیت کارتونی خیلی علاقه مند است و همیشه هنگامی که کارتون آن شخصیت را مشاهده می کند حواسش اصلا به دور و برش نیست و غرق در تماشای شخصیت محبوب خود است.
بعد از اینکه شخصیت کارتونی فرزندتان را تشخیص دادید می توانید یکی از راه های زیر را انجام دهید :
– کیک تولدی به شکل شخصیت کارتونی فرزند خود برای جشن تولدش آماده کنید.
– عروسک شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزندتان را به عنوان کادوی تولد بدهید.
– می توانید از فردی که عروسک تن پوش ( عروسک تبلیغاتی که شخص آن را می پوشد و با کارهای بامزه مخاطبان را جمع می کند ) شخصیت مورد علاقه کودک تان را دارد درخواست کنید تا برای یک شب به جشن تولد فرزندتان بیاید و جشنی رویایی برگزار کنید.

عروسک تن پوش برای جشن تولد کودک

[/av_textblock]

[av_comments_list]

2 پاسخ

  1. سلام.دختر من ۱۲ ماه داره.یعنی بهمن ماه ۱ سالش میشه.تهیه و تدارک مناسب برای این سن هم انجام میدین.و چطور؟

    1. سلام
      برگزاری جشن تولد برای تمامی سنین در تشریفات مجالس ژوان صورت می گیرد .
      برای آشنایی با پکیج های پذیرایی مراسم تولد لینک زیر را مشاهده نمایید.
      مراسم تولد
      برای مشاوره و یا اطلاع از دیگر خدمات تشریفات مجالس ژوان با شماره 26766324 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان