[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-5otdkg’]

ایده های جالب و خاص برای مراسم عروسی

تیم تشریفات مجالس ژوان ایده های جالب و خاص برای مراسم عروسی شما تهیه نموده که می توانید با کمترین هزینه، آنها را انجام دهید و مراسم عروسی خاص و خاطره انگیزی داشته باشید.

حلقه ازدواج - تشریفات عروسی
حلقه ازدواج – تشریفات عروسی

*حک کردن تاریخ عروسی بر روی حلقه ازدواج
می توانید تاریخ مراسم عروسی و یا نام یکیدیگر را برروی حلقه هایتان حک نمایید.

جاکلیدی فانتزی - تشریفات مجالس
جاکلیدی فانتزی – تشریفات مجالس

*حک کردن تاریخ ازدواج برروی جاکلیدی
می توانید دو یا تعدادی جاکلیدی که در آن تاریخ ازدواجتان روی آن هک شده است ، سفارش دهید و حتی به خانواده هایتان نیز هدیه دهید تا همیشه تاریخ ازدواجتان در خاطره ها بماند.

عکس پازلی - خدمات مجالس عکس پازلی - خدمات مجالس
عکس پازلی – خدمات مجالس

*عکسی به شکل پازل
یکی از عکس هایی که دوست دارید را به شکل پازل سفارش دهید و از میهمانانتان بخواهید پشت هر یک از تکه های پازل برای شما جمله ای بنویسند.

تابلوی تاریخ عروسی
تابلوی تاریخ عروسی

*تابلوی تاریخ های مهم
یک تابلو سفارش دهید که روی آن تاریخ آشنایی، تارخ عقد، تاریخ ازدواج نوشته شده باشد و آن را در مراسم عروسی در دیدرس میهمانان قرار دهید و بعد از جشن عروسی در اتاق خود آویزان نمایید.

بیسکوییت فانتزی عروسی
بیسکوییت فانتزی عروسی

*بیسکوییت های فانتزی
برای فانتزی شدن جشن عروسی خود م یتوانید بیسکوییت هایی با طرح ها یفانتزی و مرتبط با عروسی سفارش دهید و با آنها از میهمانانتان پذیرایی کنید. حتی میتوانید سفارش دهید اسم خودتان را روی این شیرینی ها بنویسند.

آلبوم عکس عروس و داماد
آلبوم عکس عروس و داماد

*آلبوم خاطرات
یک آلبوم از خاطرات مشترکتان درست کنید و جملات زیبایی نیز در کنار عکس ها یادداشت کنید . همچنین تاریخ عکس ها را نیز ثبت نمایید.

بادکنک عروسی - ایده های جالب و خاص برای مراسم عروسی
بادکنک عروسی

*بادکنک های عروسی
بادکنک هایی به شکل های مختلف مثل قلب و … تهیه نمایید و به شیوه های مختلف مانند : ریختن اکلیل و یا نوارهای رنگی داخل بادکنک، نوشتن جملات زیبا روی بادکنک و یا اسم عروس و داماد روی بادکنک، انها را تزیین کنید.

آتش بازی عروسی - ایده های جالب و خاص برای مراسم عروسی
آتش بازی عروسی – ایده های جالب و خاص برای مراسم عروسی

*شور و هیجان با آتش بازی
می توانید تعدادی فشفشه تهیه نمایید و به میهمانان در ابتدای مراسم دهید و در موقعیت مناسب از آنها بخواهید فشفشه ها را روشن کنند. این کار باعث جلوه بیشتری به فیلم عروسی و جشن عروسی شما میگردد.

  امیدوارم از این ایده های جالب و خاص برای مراسم عروسی خود استفاده نمایید .

[/av_textblock]

[av_heading heading=’مجله ژوان :’ tag=’h2′ style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=” custom_font=” av_uid=’av-3xwi2o’][/av_heading]

[av_blog blog_type=’taxonomy’ link=’category,25′ blog_style=’blog-grid’ columns=’5′ contents=’title’ content_length=’content’ preview_mode=’custom’ image_size=’portfolio’ items=’70’ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” av_uid=’av-2mzrbk’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان