[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-5opqzp’]

انتخاب دسته گل عروس

انتخاب دسته گل عروس شاید به نظر کار آسانی باشد اما برای بهتر دیده شدن عروس و لباس او باید به نکات ریزی توجه نمود تا با انتخاب صحیح آن موجب بهتر دیده شدن عروس و لباس عروس شویم.

شما برای انتخاب دسته گل عروس چه نکاتی را در نظر میگیرید؟

رنگ؟نوع گل؟تزئینات آن؟تعداد شاخه گل ها؟و …؟

اما آیا میدانید در صورتیکه در انتخاب دسته گل عروس به خطوط اندامتان توجه ننمایید ،هرچند که آن دسته گل زیبا و حرفه ای تهیه شده باشد ،باز هم موجب بهم ریختگی ظاهر شما خواهد شد؟

نکات مهم در انتخاب دسته گل عروس

در ژورنال های اروپایی و در سال های اخیر استفاده از شاخه های گل طبیعی بدون تزئین بجای دسته گل استفاده میشود.همچنین میتوانید از گل هایی مشابه با شاخه های گلی که در دست خواهید گرفت بر روی موهای خود نیز استفاده نمایید.

در دهه های گذشته استفاده از گل های مصنوعی رواج دشت اما امروزه دیگر استفاده از گل های مصنوعی مرسوم نیست و گل های مصنوعی جای خود را به گل های طبیعی داده اند که موجب شادابی و طراوت میشوند.

بجای اینکه شما هم مانند دیگران از گل های رز سفید و سرخ استفاده نمایید ،سعی کنید کمی خلاق تر باشید و گل هایی نظیر ادریسی یا ارکیده را در دسته گل خود استفاده نمایید.کلیشه ای رفتار نکنید.حلقه های گلی که از ساعد اویزان میشوند بسیار تکراری شده اند و دیگر به چشم نمی ایند.

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید ،میتوانید با استفاده از رنگ ها متناسب با فصل برگزاری مراسم ،گل هایتان را انتخاب نمایید.به عنوان مثال در فصل بهار گل هایی با رنگ بنفش و صورتی ،در فصل پاییز گل با تم رنگی قرمز و نارنجی و در فصل زمستان رنگ گلها را به رنگ سفید انتخاب نمایید.

یکی از المان های موثر در انتخاب دسته گل عروس ، لباس عروس است.در صورتیکه جلوی لباس شما تزئینات زیادی دارد و قصد دارید که جلوی لباستان به چشم بیاید ،دسته گلی کوچک انتخاب نمایید.در صورتیکه دامن لباس شما ساده است از گل هایی استفاده نمایید که حالتی آبشاری دارد.

در صورتیکه قدتان بلند است از دسته گلی بلند استفاده نمایید.حتی در قدهای بلند استفاده از مدل های آبشاری جالب به نظر میرسد. و اگر قدتان کوتاه است بهتر است از دسته گل بزرگ استفاده نکنید .زیرا موجب کوتاه تر دیده شدن قدتان خواهد شد.

برای انتخاب رنگ دسته گل به رنگ پوستتان دقت نمایید.همچنین تم رنگی آرایشتان نیز در انتخاب رنگ گل ها اهمیت دارد.اگر رنگ پوستتان روشن است از رنگ های تند و تیره استفاده نکنید زیرا موجب رنگ پریده تر دیده شدن خواهید شد.از ترکیب رنگ ها نهراسید.اگر از تنوع رنگی در دسته گل خود استفاده نمایید (به شرطیکه تناسب رنگی را نیز رعایت نمایید) میتوانید دسته گلی بسیار شکیل داشته باشید.

شاید به نظرتان بی ربط بیاید اما در انتخاب نوع گل های دسته گلتان به محیط برگزاری مراسم نیز دقت نمایید.اگر محل برگزاری مراسم باغ  عروسی است ، میتوانید از انواع گل های بو دار استفاده نمایید.اما در صورتیکه برای مراسم خود تالار یا یک فضای بسته را در نظر گرفته اید ،بهتر است از گل های بدون بو استفاده نمایید.

گرده گل ها موجب رنگی شدن لباس شما خواهند شد و ظاهر شما را شلخته نشان میدهند.همچنین در صورتیکه آلرژی دارید بهتر است از گل هایی که گرده زیادی دارند استفاده نکنید زیرا موجب عطسه شما خواهد شد.

انتخاب دسته گل عروس - خدمات مجالس دسته گل عروس - تشریفات مجالس مدل دسته گل عروس - تشریفات عروسی جدیدترین مدل دسته گل عروس - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی دسته گل عروس - خدمات مجالس - باغ عروسی

[/av_textblock]

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’main_color’ custom_bg=’#000000′ src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av_uid=’av-436uit’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1yqkqd’]

تشریفات عروسی       خدمات مجالس        تشریفات مجالس           باغ عروسی 

[/av_textblock]

[/av_section]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان