تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژوان

[av_textblock size=’15’ font_color=” color=” av_uid=’av-ldxin’]

تم عروسی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-3ipxv3′]
انتخاب یک تم عروسی زیبا به فاکتورهایی ریز بستگی دارد که در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا یک تم عروسی مناسب را برای برگزاری مراسم خود انتخاب نمایید. در این مقاله مواردی را بیان خواهیم کرد که بتوانید با استفاده از نکاتی ساده در رابطه خودتان، مطائل شخصی طرف مقابل تان و خلق و خوی یکدیگر بتوانید یک روز به یاد ماندنی را باهم سپری نمایید.

تم عروسی

جواب به سوالات زیر می تواند راهنمایی خوبی برای انتخاب تم عروسی باشد. سعی کنید به سوالات زیر بر اساس سلیقه ، خلق و خوی و ویژگی های فردی خود و همسرتان جواب دهید.

1- مراسم عروسی خود را در چه فصلی از سال برگزار میکنید؟

قصد دارید جشن عروسی خود را در چه فصلی برگزار نمایید. شما باید بین فصل های بهار، تابستان، پاییز و زمستان یک فصل را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایید. شاید در ابتدا این سوال خیلی ساده به نظر برسد اما جواب به این سوال در انتخاب تم عروسی شما بسیار تاثیرگذار است. برای مثال جهت برگزاری مراسم عروسی در زمستان باید برنامه ای داشته باشید تا مراسم تان را در یک روز سرد برفی یا بارانی برگزار نمایید. مثلا برای برگزاری مراسم در چنین روزی شما باید به فکر یک تم دراماتیک تیره مانند سبز زمردی یا آبی یاقوتی تیره باشید. همچنین به خیلی از عوامل دیگر مانند سیستم گرمایشی و … نیز فکر کنید.

در طرف مقابل اگر بخواهید مراسم عروسی خود را در فصل تابستان برگزار نمایید باید به فکر یک تم ساحلی و خنک باشید.

2- مراسم عروسی خود را در کجا برگزار می کنید؟

درباره محل برگزاری جشن عروسی خود فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید بر اساس آن محل چه تم رنگی را انتخاب نمایید.
برای مثال اگر تصمیم دارید مراسم خود را شب و در یک باغ عروسی برگزار نمایید، انتخاب یک تم سیاه و سفید کار بسیار اشتباهی است زیرا هیچکس جزئیات جشن عروسی شما را نخواهید دید.

تم عروسی - دکور عروسی

شما باید از محل برگزاری جشن برای گرفتن ایده کمک بگیرید.
اگر مراسم عروسی خود را میخواهید در ساحل برگزار نمایید تم رنگی آبی و نقره ای می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

3- رنگ مورد علاقه تان چیست؟

انتخاب تم رنگی بر اساس رنگ هایی که خودتان و همسرتان دوست دارید می تواند ترکیب خوبی برای تم جشن عروسی باشد. به رنگ های مورد علاقه تان فکر کنید و ببینید چگونه می توانید با ترکیب آنها یک تم مناسب و جذاب برای جشن خود ایجاد نمایید.
برای مثال رنگ های سفید، طلایی، نقره ای و مشکی رنگ های کلاسیک هستند و اغلب استفاده و ترکیب مناسب آنها یک تم لاکچری ایجاد می نماید.
یا مثلا ترکیب رنگ های آبی و نقره ای یک تم رنگی معاصر ایجاد می نماید.

4- چه مدل لباس هایی دوست دارید؟

بسیاری از زوجین در ابتدا تم عروسی خود را انتخاب می نمایند و سپس بر اساس آن رنگ و مدل لباس عروسی شان را انتخاب می نمایند. اما تجربه ثابت کرده است که بهتر است در ابتدا لباس ها انتخاب شوند و سپس بر اساس آنها تم عروسی طراحی و اجرا شود.

تم عروسی و انتخاب لباس

زیرا اگر شما در ابتدا تم عروسی تان را انتخاب نمایید و لباس عروسی مناسب آن پیدا نکنید به دردسر بزرگی خواهید افتاد و تغییر تم رنگی امکان پذیر نخواهد بود و مستلزم صرف هزینه های بسیار می باشد. اما اگر در ابتدا لباس عروسی مد نظر خود را بر اساس سلیقه تان انتخاب نمایید می توانید به راحتی تم هر نوع تم عروسی که به لباس ها بیاید را انتخاب و اجرا نمایید.

به پایان یکی دیگر از مقالات تشریفات عروسی ژوان رسیدیم. امیدواریم مقاله تم عروسی خود را چگونه انتخاب کنیم؟ برای شما دوست عزیز مفید بوده باشد. در صورتی که می خواهید تشریفات ژوان مراسم شما را به بهترین شکل ممکن برگزار نماید و تم های متنوع و جذابی برای مراسم عروسی به شما پیشنهاد دهد با ما تماس بگیرید.

منتظر مقالات آینده ما باشید.
[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-30bfjz’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشریفات مجالس ژوان